20-09-2018 18:27
czi istnieje możliwość cofnięcia przelewu z konta direct i po jakim czasie, gdyż chyba się pomyliłem...?
16-07-2019 10:54
Co jeśli osoba która ma zwrócić pieniądze nie wyrazi zgody?Czy w takim przypadku można jakoś zadziałać.
17-07-2019 12:42
Zwrot powinien nastąpić w ciągu 30 dni roboczych. Jeśli odbiorca przelewu nie zechce dobrowolnie zwrócić pieniędzy - bank będzie mógł przekazać jego dane. Możesz wówczas wystąpić na drogę sądową i w ten sposób odzyskać pieniądze.
01-12-2020 12:47
02-12-2020 12:57
Możesz wycofać przelew w złotówkach, który zlecisz do innego banku w Polsce:
-w dni robocze i soboty po godzinie 20:00,
-w dni wolne i święta - przez cały dzień
Na wycofanie przelewu masz czas:
-do północy przed najbliższym dniem roboczym – jeśli odwołujesz przelew zlecony od poniedziałku do czwartku lub w dni wolne i święta,
-do północy przed sobotą – jeśli odwołujesz przelew zlecony w piątek.
Po tym czasie link „Cofnij przelew” przestanie być widoczny.
Jeśli zleciłeś przelew wczoraj o 12:30, nie możemy go wycofać. W tej sprawie skontaktuj się z jego odbiorcą i poproś o zwrot.
02-04-2021 14:41 | Edytowano: 02-04-2021 14:42
@BORSAR9770 W grudniu tamtego roku pytałeś o możliwość anulowania przelewu.
Chciałam Ci przekazać informację, że od marca tego roku wprowadziliśmy nowe rozwiązania w tym zakresie.
Dotyczą one przelewów, które zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.
Gdybyś ponownie potrzebował anulować przelew obecnie możesz go odwołać:
•od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 11:36 do 14:45 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 15:30 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 14:46 do 24:00 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 najbliższego dnia roboczego,
•od godziny 0:01 do 24:00 w sobotę, niedzielę i święta - możesz odwołać do godziny 9:00 do najbliższego dnia roboczego.
Przelew odwołasz w Historii. W szczegółach transakcji zobaczysz link „Odwołaj przelew”. Pieniądze zwrócimy na Twoje konto najpóźniej w następnym dniu roboczym. Za odwołanie przelewu pobieramy opłatę. Zależy ona od rodzaju konta, które posiadasz, np. z konta osobistego 1 zł.
Po czasie przewidzianym na odwołanie link "Odwołaj przelew” przestanie być widoczny.
Wtedy możesz skorzystać z formularza zgłoszenia błędnego przelewu.
13-07-2021 07:48
13-07-2021 07:49
21-10-2021 21:23
21-10-2021 21:24
Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?
11-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |