22-10-2021 21:21
Niestety takiego przelewu już sama nie odwołasz. W przyszłości zachęcam Cię do kontaktu z nami na czacie na stronie lub w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00). Wtedy odpowiemy na Twoje pytania od razu.
Jeżeli znasz odbiorcę przelewu, to skontaktuj się z nim na początku, aby mógł zwrócić pieniądze. Jeżeli nie znasz odbiorcy, to możesz w Moim ING zgłosić błędny przelew. Na samym dole Kontakt i pomoc - Formularz błędnego przelewu - Formularz - wybierzesz, który przelew chcesz odzyskać. Kiedy wyślesz do nas zgłoszenie, w ciągu 3 dni wyślemy do banku odbiorcy prośbę o zwrot pieniędzy. Odbiorca powinien zwrócić pieniądze na Twoje konto do 30 dni.
Przesyłam Ci informacje, w jakich godzinach możesz odwołać zwykły przelew w złotówkach, który zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.
Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |