Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Cofnięcie przelewu z konta direct

Niestety takiego przelewu już sama nie odwołasz. W przyszłości zachęcam Cię do kontaktu z nami na czacie na stronie lub w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00). Wtedy odpowiemy na Twoje pytania od razu.

 

Jeżeli znasz odbiorcę przelewu, to skontaktuj się z nim na początku, aby mógł zwrócić pieniądze. Jeżeli nie znasz odbiorcy, to możesz w Moim ING zgłosić błędny przelew. Na samym dole Kontakt i pomoc - Formularz błędnego przelewu - Formularz - wybierzesz, który przelew chcesz odzyskać. Kiedy wyślesz do nas zgłoszenie, w ciągu 3 dni wyślemy do banku odbiorcy prośbę o zwrot pieniędzy. Odbiorca powinien zwrócić pieniądze na Twoje konto do 30 dni.


Przesyłam Ci informacje, w jakich godzinach możesz odwołać zwykły przelew w złotówkach, który zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.

  • od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu
  • od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu złożenia przelewu
  • od godziny 11:36 do 14:45 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 15:30 w dniu złożenia przelewu
  • od godziny 14:46 do 24:00 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 najbliższego dnia roboczego
  • od godziny 0:01 do 24:00 w sobotę, niedzielę i święta - możesz odwołać do godziny 9:00 do najbliższego dnia roboczego.

  •  


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 11 z 11 (3 109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy