Płatności

Odpowiedz

Cofnięcie przelewu z konta direct

czi istnieje możliwość cofnięcia przelewu  z konta direct i po jakim czasie, gdyż chyba się pomyliłem...?

Odpowiedz
0 Lajków
christianel
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
20-09-2018
Wiadomość 1 z 6 (38 814 wyświetleń)

Re: Cofnięcie przelewu z konta direct

Co jeśli osoba która ma zwrócić pieniądze nie wyrazi zgody?Czy w takim przypadku można jakoś zadziałać.

Odpowiedz
0 Lajków
sebapiloz1
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
16-07-2019
Wiadomość 2 z 6 (29 088 wyświetleń)

Re: Cofnięcie przelewu z konta direct

Zwrot powinien nastąpić w ciągu 30 dni roboczych. Jeśli odbiorca  przelewu nie zechce dobrowolnie zwrócić pieniędzy - bank będzie mógł przekazać jego dane. Możesz wówczas wystąpić na drogę sądową i w ten sposób odzyskać pieniądze.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
185
42
04-09-2015
Wiadomość 3 z 6 (28 982 wyświetleń)

Re.: Cofnięcie przelewu z konta direct



Witam chciałbym anulować przelew wykonany przez pomyłkę dziś godzina 12.30
Odpowiedz
0 Lajków
BORSAR9770
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
01-12-2020
Wiadomość 4 z 6 (6 430 wyświetleń)

Re: Re.: Cofnięcie przelewu z konta direct

Możesz wycofać przelew w złotówkach, który zlecisz do innego banku w Polsce:

-w dni robocze i soboty po godzinie 20:00,
-w dni wolne i święta - przez cały dzień

Na wycofanie przelewu masz czas:

-do północy przed najbliższym dniem roboczym – jeśli odwołujesz przelew zlecony od poniedziałku do czwartku lub w dni wolne i święta,
-do północy przed sobotą – jeśli odwołujesz przelew zlecony w piątek.
Po tym czasie link „Cofnij przelew” przestanie być widoczny.

 

Jeśli zleciłeś przelew wczoraj o 12:30, nie możemy go wycofać. W tej sprawie skontaktuj się z jego odbiorcą i poproś o zwrot. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 6 (6 334 wyświetleń)

Re.: Cofnięcie przelewu z konta direct

[ Edytowane ]

@BORSAR9770 W grudniu tamtego roku pytałeś o możliwość anulowania przelewu.
Chciałam Ci przekazać informację, że od marca tego roku wprowadziliśmy nowe rozwiązania w tym zakresie.
Dotyczą one przelewów, które zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.


Gdybyś ponownie potrzebował anulować przelew obecnie możesz go odwołać:
•od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 11:36 do 14:45 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 15:30 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 14:46 do 24:00 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 najbliższego dnia roboczego,
•od godziny 0:01 do 24:00 w sobotę, niedzielę i święta - możesz odwołać do godziny 9:00 do najbliższego dnia roboczego.

Przelew odwołasz w Historii. W szczegółach transakcji zobaczysz link „Odwołaj przelew”. Pieniądze zwrócimy na Twoje konto najpóźniej w następnym dniu roboczym. Za odwołanie przelewu pobieramy opłatę. Zależy ona od rodzaju konta, które posiadasz, np. z konta osobistego 1 zł.


Po czasie przewidzianym na odwołanie link "Odwołaj przelew” przestanie być widoczny.
Wtedy możesz skorzystać z formularza zgłoszenia błędnego przelewu.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
288
76
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 

Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałeś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałam Twoją prośbę do odpowie

...

15-04-2021
brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Wczoraj tj. 14.04. wpłaciłem gotówkę 2.600 zł. Dzisiaj zgłosiłem reklamację numer 012555/042021. Przez bankowość internetową przekazałem skan potwierdzenia, że środki zostały wpłacone na konto. Proszę

...

15-04-2021
Re.: Ważność decyzji,

A nie dostaliście dokumentów mailem? My po decyzji dostaliśmy informację oficjalną, wraz z całą listą rzeczy do uzupełnienia, z detalami, etc., wszystko tam było napisane i zdaje się na oprocentowanie

...

15-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy