20-09-2018 18:27
czi istnieje możliwość cofnięcia przelewu z konta direct i po jakim czasie, gdyż chyba się pomyliłem...?
16-07-2019 10:54
Co jeśli osoba która ma zwrócić pieniądze nie wyrazi zgody?Czy w takim przypadku można jakoś zadziałać.
17-07-2019 12:42
Zwrot powinien nastąpić w ciągu 30 dni roboczych. Jeśli odbiorca przelewu nie zechce dobrowolnie zwrócić pieniędzy - bank będzie mógł przekazać jego dane. Możesz wówczas wystąpić na drogę sądową i w ten sposób odzyskać pieniądze.
01-12-2020 12:47
02-12-2020 12:57
Możesz wycofać przelew w złotówkach, który zlecisz do innego banku w Polsce:
-w dni robocze i soboty po godzinie 20:00,
-w dni wolne i święta - przez cały dzień
Na wycofanie przelewu masz czas:
-do północy przed najbliższym dniem roboczym – jeśli odwołujesz przelew zlecony od poniedziałku do czwartku lub w dni wolne i święta,
-do północy przed sobotą – jeśli odwołujesz przelew zlecony w piątek.
Po tym czasie link „Cofnij przelew” przestanie być widoczny.
Jeśli zleciłeś przelew wczoraj o 12:30, nie możemy go wycofać. W tej sprawie skontaktuj się z jego odbiorcą i poproś o zwrot.
02-04-2021 14:41 | Edytowano: 02-04-2021 14:42
@BORSAR9770 W grudniu tamtego roku pytałeś o możliwość anulowania przelewu.
Chciałam Ci przekazać informację, że od marca tego roku wprowadziliśmy nowe rozwiązania w tym zakresie.
Dotyczą one przelewów, które zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.
Gdybyś ponownie potrzebował anulować przelew obecnie możesz go odwołać:
•od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 11:36 do 14:45 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 15:30 w dniu złożenia przelewu,
•od godziny 14:46 do 24:00 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 najbliższego dnia roboczego,
•od godziny 0:01 do 24:00 w sobotę, niedzielę i święta - możesz odwołać do godziny 9:00 do najbliższego dnia roboczego.
Przelew odwołasz w Historii. W szczegółach transakcji zobaczysz link „Odwołaj przelew”. Pieniądze zwrócimy na Twoje konto najpóźniej w następnym dniu roboczym. Za odwołanie przelewu pobieramy opłatę. Zależy ona od rodzaju konta, które posiadasz, np. z konta osobistego 1 zł.
Po czasie przewidzianym na odwołanie link "Odwołaj przelew” przestanie być widoczny.
Wtedy możesz skorzystać z formularza zgłoszenia błędnego przelewu.
13-07-2021 07:48
13-07-2021 07:49
21-10-2021 21:23
21-10-2021 21:24
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |