- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie
[ Edytowane ]28-03-2021 01:57 | Edytowano: 28-03-2021 03:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj (2021-03-27, Sobota) między 11:30 a 12:00 wpłaciłam 410 zł do wpłatomatu w oddziale banku ING Bergamotki 1 w Warszawie metodą BLIK. Mam sceen kodu blik. Potwierdziłam wpłatę w aplikacji na telefonie: "You have confirmed your deposit, now finish in the CDM". Bankomat rozpoznał banknoty:
10 PLN * 7 = 70 PLN
20 PLN * 2 = 40 PLN
50 PLN * 2 = 100 PLN
200 PLN * 1 = 200 PLN
...i zawiesił się. Nie reagował na przycisk "dalej". Potem wyświetlił niebieski ekran: "TEMPORARY OUT OF SERVICE". Następnie: "Windows 7 Professional Shutting down...". Zrobiłam screeny i zdjęcia. Zadzwoniłam od razu na infolinię 801 222 222 i opisałam całą sytuację. Została złożona reklamacja o numerze 027376/032021.
Po 15:00 miałam przerwę w pracy więc ponownie wybrałam się do wpłatomatu na Bergamotki 1. Po awarii ani śladu. Działał. Jakiś klient zostawił w nim dowód swojej wpłaty.
Mam pytania:
Skoro maszyna działa po awarii tak szybko, dlaczego mam czekać maksymalnie do 15 Kwietnia na zaksięgowanie 410 zł które wpłaciłam? Mam do zrealizowania opłaty, które nie mogą czekać aż do 15go.
Dlaczego na infolinii zostałam poinformowana, że po złożeniu reklamacji mogę sobie iść - zamiast poczekać na uruchomienie się ponowne bankomatu? Co jeśli podczas mojej nieobecności bankomat uruchamiający się ponownie po awarii np. zwrócił moje pieniądze i kolejny klient korzystający z tego bankomatu ING je ukradł?
Jaką mam pewność, że ING zaksięguje moje 410 zł na koncie? Czytam tu historie innych, że dostawali od banku kwoty mniejsze niż wpłacili, musieli odwoływać się od decyzji banku ING, a nawet wchodzić na drogę sądową. Mam zdjęcie wpłatomatu na etapie rozpoznania banknotów. Nie mam potwierdzenia wpłaty.
Dlaczego ING nie ma serwisantów, którzy reagowaliby od razu na awarie bankomatów/wpłatomatów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-03-2021 16:44
Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czas rozpatrzenia reklamacji, który otrzymałaś to maksymalny termin. Staramy się wyjaśniać te zgłoszenie zdecydowanie szybciej. Urządzenia nie zwracają pieniędzy w trakcie kolejnej wpłaty lub wypłaty.
Rozumiem, że potrzebujesz pilnie tej gotówki. Wysłałam wiadomość z prośbą o przyśpieszenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-04-2021 14:59
Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
410 zł wpłynęło dzisiaj na moje konto w banku ING. Dziękuję za skuteczne przyśpieszenie procesu reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-04-2021 15:18
Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ElizaHazelKarat Cieszę się, że Twoja sprawa się wyjaśniła
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość