Odpowiedz
Highlighted

Aktywacja karty

Potrzebna mi jakaś wskazówka jak się uaktywnia kartę przez neta.
Odpowiedz
0 Lajków
KAMLEW1423
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
29-03-2019
Wiadomość 1 z 5 (7 362 wyświetleń)
Highlighted

Re: Aktywacja karty

Kartę możesz aktywować w Moje ING i w aplikacji mobilnej.
Po zalogowaniu do konta wybierz proszę zakładkę Moje finanse/Karty i płatności telefonem. Tam zobaczysz swoją kartę. W jej szczegółach znajdziesz opcję aktywacji karty, gdzie wprowadzisz swój PIN.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
207
63
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (7 332 wyświetleń)
Highlighted

Re: Aktywacja karty

A jak aktywować kartę gdy jestem na kwarantannie i nie otrzymałam poczty bo mam inny adres
Odpowiedz
0 Lajków
HalKoj
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
07-05-2020
Wiadomość 3 z 5 (862 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Aktywacja karty

Przy karcie nie mam opcji aktywacji
Odpowiedz
0 Lajków
HalKoj
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
07-05-2020
Wiadomość 4 z 5 (827 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Aktywacja karty

Czy to nowa karta, którą otrzymałeś, ponieważ poprzednia straciła ważność? Czy może wysłaliśmy ją w miejsce zastrzeżonej karty? 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
360
95
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (762 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Tabela do tworzenia plików z przelewami

Dzień dobry

 

Wiem ze w przypadku niektórych banków, udostępniane są gotowe tabele excel aby do nich wprowadzać dane przelewów a nastepnie móc je zaimportować do banku. Jest to przydatne jeśli wykonuje

...

27-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!

Nie wiem

...

27-05-2020
Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

26-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy