29-03-2019 00:14
29-03-2019 08:08
Kartę możesz aktywować w Moje ING i w aplikacji mobilnej.
Po zalogowaniu do konta wybierz proszę zakładkę Moje finanse/Karty i płatności telefonem. Tam zobaczysz swoją kartę. W jej szczegółach znajdziesz opcję aktywacji karty, gdzie wprowadzisz swój PIN.
07-05-2020 00:57
07-05-2020 09:14
07-05-2020 23:40
Czy to nowa karta, którą otrzymałeś, ponieważ poprzednia straciła ważność? Czy może wysłaliśmy ją w miejsce zastrzeżonej karty?
23-09-2020 08:41
24-09-2020 09:07
Przez społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Tutaj nie mogę się odnieść do Twojego wpisu. Jeżeli jest to odnowiona karta (stara traci ważność), to aktywujesz ją w bankomacie lub w terminalu płatniczym używając dotychczasowego kodu PIN (ze starej karty). Wtedy stara karta przestaje działać. Jeżeli jest to nowa karta kredytowa, to powinnaś móc ją aktywować w bankowości internetowej, w bankomacie lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 02. Podczas weryfikacji na infolinii powinnaś mieć przy sobie kartę i swój dokument tożsamości. Weryfikację przeprowadzamy za pomocą kodu sms lub zadając kilka pytań na temat Twojej osoby, lub produktów w naszym banku.
03-04-2021 16:14
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |