Odpowiedz
Highlighted

Wpłatomat - awaria - pilne!!

Witam,

Jestem stosunkowo świeżą klientką ING, w dniu dzisiejszym dokonałam wpłaty BLIK, potwierdziłam ją na telefonie, po czym wpłatomat zjadł pieniądze I.. wyłączył się.. pojawił się za to komunikat o awarii modułu gotówkowego. Niżej dołączam zrzut ekranu, na telefonie zgodność Pinu, poprawny BLIK.. we wplatomacie zonk. Niestety, jako iż były to pieniądze przeznaczone na wypłaty dla pracowników, będę zmuszona zgłosić sprawę odpowiednim organom. Przeczytałam regulamin mówiący o warunkowy zwrocie, mnie nikt nie zaproponował go do tej pory.. Jestem zdruzgotana obsługą klienta i brakiem odpowiedzi. Prosze o przyspieszenie procesu reklamacji I informacje zwrotną odnośnie tzw. Uznania warunkowego rachunku. Numer reklamacji 007384/012020. Prosze potraktować sprawę pilnie, pomimo weekendu.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 1 z 11 (1 379 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Na podstawie reklamacji, którą dzisiaj złożyłaś, wyjaśnimy sprawę. W tym miejscu nie mam wglądu do danych w naszych systemach. Przekazałam natomiast Twoją prośbę do działu, który rozpatruje zgłoszenia reklamacyjne.

Możesz również napisać do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. Podejrzewam, że po zarejestrowaniu zgłoszenia dostałaś tam potwierdzenie jego przyjęcia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
214
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (1 373 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Co mam zrobić aby otrzymać.to uznanie warunkowe? To jest sprawa wagi życia.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 3 z 11 (1 365 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

To, czy możemy rozpatrzeć zgłoszenie na podstawie uznania warunkowego zależy od kilku czynników, np. wysokość reklamowanej kwoty, rodzaj transakcji. Takie uznanie nie dzieje się również automatycznie. 


W tej sprawie możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy informację o Twojej reklamacji. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
214
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 11 (1 362 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

A kiedy będę mogła uzyskać informacje czy takie uznanie może być mi przyznane? Proszę spytać w dziale reklamacji. To dla mnie ważne.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 5 z 11 (1 350 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić. W sprawie szczegółów dotyczących tej reklamacji, proszę żebyś kontaktowała się na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. Chętnie odpowiemy także na Twoje pytania na infolinii. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
386
103
04-09-2015
Wiadomość 6 z 11 (1 313 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Dziś jest niedziela, kontakt ze wszystkimi jest utrudniony, mogę wiedzieć czy możecie Panie przekazać do odpowiednich działów prośbę o uznanie warunkowe I pilne potraktowanie sprawy?
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 7 z 11 (1 272 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Zrobiliśmy to już 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
386
103
04-09-2015
Wiadomość 8 z 11 (1 269 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Ale nie ma żadnej odpowiedzi, czat nie działa. Pasowałoby żebym wiedziała chociaż czy mogę się spodziewać tego uznania warunkowego. Czy dopiero jutro będę mogła pozyskać takie informacje?
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 9 z 11 (1 252 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

@mecmadrz w dni wolne nie mamy możliwości podjęcia decyzji oraz księgowania na rachunkach klientów. Na wiadomość musisz poczekać do jutra.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
407
125
25-03-2016
Wiadomość 10 z 11 (1 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Działalność gospodarcza

Dzień dobry, co w przypadku DG jednej z wymienionych branż (IT) jeżeli faktury są wystawiane w obcej walucie( CHF) firma jest zarejestrowana i rozliczanie ma miejsce w Polsce, jedynie faktura (2 ostat

...

06-07-2020
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

antyk Miło nam czytać, że wybrałeś naszą ofertę 😊 Cieszy się dużym zainteresowaniem. Na ten moment czas oczekiwania na decyzję wstępną to około 7 dni. 

06-07-2020
Makler nie działa

Cześć

pierwszy dzień testów i niestety pierwsze problemy - aplikacja makler przestała działać

Nadal mogę się do niej dostać, do ING Indywidualnego już tak.

Jak powinno się zgłaszać takie problemy? Mam na

...

06-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy