11-01-2020 20:09
11-01-2020 20:43
Na podstawie reklamacji, którą dzisiaj złożyłaś, wyjaśnimy sprawę. W tym miejscu nie mam wglądu do danych w naszych systemach. Przekazałam natomiast Twoją prośbę do działu, który rozpatruje zgłoszenia reklamacyjne.
Możesz również napisać do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. Podejrzewam, że po zarejestrowaniu zgłoszenia dostałaś tam potwierdzenie jego przyjęcia.
11-01-2020 21:38
11-01-2020 21:55
To, czy możemy rozpatrzeć zgłoszenie na podstawie uznania warunkowego zależy od kilku czynników, np. wysokość reklamowanej kwoty, rodzaj transakcji. Takie uznanie nie dzieje się również automatycznie.
W tej sprawie możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy informację o Twojej reklamacji.
11-01-2020 23:11
12-01-2020 06:05
Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić. W sprawie szczegółów dotyczących tej reklamacji, proszę żebyś kontaktowała się na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. Chętnie odpowiemy także na Twoje pytania na infolinii.
12-01-2020 13:51
12-01-2020 13:57
Zrobiliśmy to już
12-01-2020 16:13
12-01-2020 16:17
@mecmadrz w dni wolne nie mamy możliwości podjęcia decyzji oraz księgowania na rachunkach klientów. Na wiadomość musisz poczekać do jutra.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢
Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałeś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałam Twoją prośbę do odpowie
... 15-04-2021Wczoraj tj. 14.04. wpłaciłem gotówkę 2.600 zł. Dzisiaj zgłosiłem reklamację numer 012555/042021. Przez bankowość internetową przekazałem skan potwierdzenia, że środki zostały wpłacone na konto. Proszę
... 15-04-2021A nie dostaliście dokumentów mailem? My po decyzji dostaliśmy informację oficjalną, wraz z całą listą rzeczy do uzupełnienia, z detalami, etc., wszystko tam było napisane i zdaje się na oprocentowanie
... 15-04-2021