11-01-2020 20:09
11-01-2020 20:43
Na podstawie reklamacji, którą dzisiaj złożyłaś, wyjaśnimy sprawę. W tym miejscu nie mam wglądu do danych w naszych systemach. Przekazałam natomiast Twoją prośbę do działu, który rozpatruje zgłoszenia reklamacyjne.
Możesz również napisać do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. Podejrzewam, że po zarejestrowaniu zgłoszenia dostałaś tam potwierdzenie jego przyjęcia.
11-01-2020 21:38
11-01-2020 21:55
To, czy możemy rozpatrzeć zgłoszenie na podstawie uznania warunkowego zależy od kilku czynników, np. wysokość reklamowanej kwoty, rodzaj transakcji. Takie uznanie nie dzieje się również automatycznie.
W tej sprawie możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy informację o Twojej reklamacji.
11-01-2020 23:11
12-01-2020 06:05
Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić. W sprawie szczegółów dotyczących tej reklamacji, proszę żebyś kontaktowała się na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. Chętnie odpowiemy także na Twoje pytania na infolinii.
12-01-2020 13:51
12-01-2020 13:57
Zrobiliśmy to już
12-01-2020 16:13
12-01-2020 16:17
@mecmadrz w dni wolne nie mamy możliwości podjęcia decyzji oraz księgowania na rachunkach klientów. Na wiadomość musisz poczekać do jutra.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |