Odpowiedz

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Czy mogę prosić o wysłanie jeszcze jednej prośby o przyspieszenie reklamacji i pytania o uznanie warunkowe? Jestem przez wadliwy wpłatomat "goła I niewesola ".
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 11 z 13 (2 600 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Dlaczego mam czekać 30 dni na zwrot swoich pieniędzy, które wplatomat mi ukradł??????? To jest zwykła kradzież. Bezczelność!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
SebaOla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-04-2021
Wiadomość 12 z 13 (2 076 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

@SebaOla Odpowiedzieliśmy na Twój pierwszy komentarz



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 13 z 13 (2 070 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy