Odpowiedz

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Czy mogę prosić o wysłanie jeszcze jednej prośby o przyspieszenie reklamacji i pytania o uznanie warunkowe? Jestem przez wadliwy wpłatomat "goła I niewesola ".
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 11 z 13 (2 921 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Dlaczego mam czekać 30 dni na zwrot swoich pieniędzy, które wplatomat mi ukradł??????? To jest zwykła kradzież. Bezczelność!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
SebaOla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-04-2021
Wiadomość 12 z 13 (2 397 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

@SebaOla Odpowiedzieliśmy na Twój pierwszy komentarz



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
117
17
14-12-2020
Wiadomość 13 z 13 (2 391 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy