Odpowiedz

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Czy mogę prosić o wysłanie jeszcze jednej prośby o przyspieszenie reklamacji i pytania o uznanie warunkowe? Jestem przez wadliwy wpłatomat "goła I niewesola ".
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 11 z 13 (2 234 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Dlaczego mam czekać 30 dni na zwrot swoich pieniędzy, które wplatomat mi ukradł??????? To jest zwykła kradzież. Bezczelność!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
SebaOla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-04-2021
Wiadomość 12 z 13 (1 710 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

@SebaOla Odpowiedzieliśmy na Twój pierwszy komentarz

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 13 z 13 (1 704 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy