06-04-2021 18:57 | Edytowano: 06-04-2021 19:01
06-04-2021 19:04
@Ola89 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Czy możesz proszę opisać, jaki powód podała nasza pracownica, gdy poprosiła Cię o wpłatę pieniędzy we wpłatomacie? W jaki sposób przebiegła Wasza rozmowa. To ważne dla nas, abyśmy poznali takie szczegóły. Znaczenie ma też lokalizacja oddziału, w którym odbyła się opisana przez Ciebie sytuacja. Jeśli chodzi o reklamację, to proszę, podaj jej numer. Wyślę prośbę o przyśpieszenie jej rozpatrywania.
06-04-2021 19:13
06-04-2021 19:15
06-04-2021 19:19
@Ola89 Domyślam się, że pracownica chciała po prostu, abyś nie zapłaciła prowizji- chciała dobrze. Numer reklamacji przekazałem do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyśpieszenie.
06-04-2021 19:27
06-04-2021 19:30
@Ola89 Przekazałem numer reklamacji do odpowiedniego zespołu z prośbą o jego priorytetowe rozpatrzenie. Nie mam możliwości jej rozpatrzenia poprzez forum. Jeśli chcesz coś dodać do swojego zgłoszenia, wtedy proszę, skontaktuj się z nami za pomocą kanałów szyfrowanych. Czyli infolinia 32 357 00 69 lub czat w Moim ING.
07-04-2021 07:19 | Edytowano: 07-04-2021 07:22
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |