06-04-2021 18:57 | Edytowano: 06-04-2021 19:01
06-04-2021 19:04
@Ola89 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Czy możesz proszę opisać, jaki powód podała nasza pracownica, gdy poprosiła Cię o wpłatę pieniędzy we wpłatomacie? W jaki sposób przebiegła Wasza rozmowa. To ważne dla nas, abyśmy poznali takie szczegóły. Znaczenie ma też lokalizacja oddziału, w którym odbyła się opisana przez Ciebie sytuacja. Jeśli chodzi o reklamację, to proszę, podaj jej numer. Wyślę prośbę o przyśpieszenie jej rozpatrywania.
06-04-2021 19:13
06-04-2021 19:15
06-04-2021 19:19
@Ola89 Domyślam się, że pracownica chciała po prostu, abyś nie zapłaciła prowizji- chciała dobrze. Numer reklamacji przekazałem do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyśpieszenie.
06-04-2021 19:27
06-04-2021 19:30
@Ola89 Przekazałem numer reklamacji do odpowiedniego zespołu z prośbą o jego priorytetowe rozpatrzenie. Nie mam możliwości jej rozpatrzenia poprzez forum. Jeśli chcesz coś dodać do swojego zgłoszenia, wtedy proszę, skontaktuj się z nami za pomocą kanałów szyfrowanych. Czyli infolinia 32 357 00 69 lub czat w Moim ING.
07-04-2021 07:19 | Edytowano: 07-04-2021 07:22
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |