06-04-2021 18:57 | Edytowano: 06-04-2021 19:01
06-04-2021 19:04
@Ola89 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Czy możesz proszę opisać, jaki powód podała nasza pracownica, gdy poprosiła Cię o wpłatę pieniędzy we wpłatomacie? W jaki sposób przebiegła Wasza rozmowa. To ważne dla nas, abyśmy poznali takie szczegóły. Znaczenie ma też lokalizacja oddziału, w którym odbyła się opisana przez Ciebie sytuacja. Jeśli chodzi o reklamację, to proszę, podaj jej numer. Wyślę prośbę o przyśpieszenie jej rozpatrywania.
06-04-2021 19:13
06-04-2021 19:15
06-04-2021 19:19
@Ola89 Domyślam się, że pracownica chciała po prostu, abyś nie zapłaciła prowizji- chciała dobrze. Numer reklamacji przekazałem do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyśpieszenie.
06-04-2021 19:27
06-04-2021 19:30
@Ola89 Przekazałem numer reklamacji do odpowiedniego zespołu z prośbą o jego priorytetowe rozpatrzenie. Nie mam możliwości jej rozpatrzenia poprzez forum. Jeśli chcesz coś dodać do swojego zgłoszenia, wtedy proszę, skontaktuj się z nami za pomocą kanałów szyfrowanych. Czyli infolinia 32 357 00 69 lub czat w Moim ING.
07-04-2021 07:19 | Edytowano: 07-04-2021 07:22
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |