Odpowiedz

Wplatomat pochłonął 20 tys!

[ Edytowane ]
To jest jakaś kpina! Pani z kasy odesłała mnie z 20 tys do wpłatomatu! Chciałam wpłacić pieniądze na konto bezpośrednio u niej, ale odesłała mnie do wpłatomatu. Po czym ten się zepsuł, wyskoczyła AWARIA MODUŁU. Kartę wydano, pieniędzy BRAK! Muszę czekać na moje pieniądze, spisano REKLAMACJE!? Mam czekać 2 tygodnie na moje pieniądze bo nastąpiła awaria wpłatomatu. Totalny skandal! Nr reklamacji 003337/042021
Odpowiedz
0 Lajków
Ola89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-04-2021
Wiadomość 1 z 8 (7 026 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął 20 tys!

@Ola89 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Czy możesz proszę opisać, jaki powód podała nasza pracownica, gdy poprosiła Cię o wpłatę pieniędzy we wpłatomacie? W jaki sposób przebiegła Wasza rozmowa. To ważne dla nas, abyśmy poznali takie szczegóły. Znaczenie ma też lokalizacja oddziału, w którym odbyła się opisana przez Ciebie sytuacja. Jeśli chodzi o reklamację, to proszę, podaj jej numer. Wyślę prośbę o przyśpieszenie jej rozpatrywania. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 8 (7 020 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął 20 tys!

Wcześniej wypłaciłem podana kwotę u tej samej pani, plus 10 zł prowizji za wypłacenie. Moje plany się zmieniły dlatego powróciłam do tego samego jedynego oddziału, który znajduje się w Koszalinie. Poprosiłam o wpłatę, na co ONA ze prowizja 10 zł, zgodziłam się. Następnie powiedziała ze mogę iść do wpłatomatu bo po co mam płacić 10 zł za wypłatę. Nie czułam się bezpiecznie z taka suma przy wpłatomacie, ale za jej namową poszłam lekko zdenerwowana. Nie wpłacałam nigdy tak dużej kwoty przez wpłatomat, i na moje nieszczęście wpłatomat się zaciął, 20 tys zniknęło. Została od razu spisana reklamacja ale czas oczekiwania jest zbyt długi, wydarzyło się to dzisiaj po godzinie 12. Bardzo proszę o szybka pomoc!
Odpowiedz
0 Lajków
Ola89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-04-2021
Wiadomość 3 z 8 (7 017 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął 20 tys!

Numer reklamacji : 003337/042021
Odpowiedz
0 Lajków
Ola89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-04-2021
Wiadomość 4 z 8 (7 019 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął 20 tys!

@Ola89 Domyślam się, że pracownica chciała po prostu, abyś nie zapłaciła prowizji- chciała dobrze. Numer reklamacji przekazałem do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyśpieszenie.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 5 z 8 (7 013 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął 20 tys!

Co z uznaniem warunkowym? To duża kwota, pilnie potrzebuje ja odzyskać jak można to przyspieszyć ?
Odpowiedz
0 Lajków
Ola89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-04-2021
Wiadomość 6 z 8 (7 004 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął 20 tys!

@Ola89 Przekazałem numer reklamacji do odpowiedniego zespołu z prośbą o jego priorytetowe rozpatrzenie. Nie mam możliwości jej rozpatrzenia poprzez forum. Jeśli chcesz coś dodać do swojego zgłoszenia, wtedy proszę, skontaktuj się z nami za pomocą kanałów szyfrowanych. Czyli infolinia 32 357 00 69 lub czat w Moim ING. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 7 z 8 (7 003 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął 20 tys!

[ Edytowane ]
Witam, jeżeli zależy pani na szybkim odzyskaniu sumy wpłaconej do wpłatomatu należy zadzwonić na infolinię ING Bank zgłosić zaistniałą sytuację oraz zażądać wpłaty warunkowej pod rygorem odpowiedialności karnej tz. Bank wpłaci pani pieniądze ze swoich środków w ciągu 48h(niestety trwa to przeważnie minimum 24h) roboczych od zgłoszenia do czasu wyjaśnienia błędu jeżeli w czasie weryfikacji błędu wyniknie, że takowy błąd zaistniał zostanie pani poinformowana o rozwiązaniu błędu, jeżeli jednak okaże się, że istnieją wątpliwości dotyczące wpłaty bank skontaktuje się z panią informując o możliwych skutkach prawnych. Czasami zdarza się tak, że pracownicy wiedzą już o problemie a bankomat/wpłatomat posiada historię transakcji również tych które się nie powiodły i przeliczają pieniądze znajdujące się w kasetce środków odrzuconych i w ciągu czasami nawet kilku godzin roboczych wprowadzają korekty. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Owad
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-04-2021
Wiadomość 8 z 8 (6 877 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy