Odpowiedz

Wpłatomat - awaria - pilne!!

Witam,

Jestem stosunkowo świeżą klientką ING, w dniu dzisiejszym dokonałam wpłaty BLIK, potwierdziłam ją na telefonie, po czym wpłatomat zjadł pieniądze I.. wyłączył się.. pojawił się za to komunikat o awarii modułu gotówkowego. Niżej dołączam zrzut ekranu, na telefonie zgodność Pinu, poprawny BLIK.. we wplatomacie zonk. Niestety, jako iż były to pieniądze przeznaczone na wypłaty dla pracowników, będę zmuszona zgłosić sprawę odpowiednim organom. Przeczytałam regulamin mówiący o warunkowy zwrocie, mnie nikt nie zaproponował go do tej pory.. Jestem zdruzgotana obsługą klienta i brakiem odpowiedzi. Prosze o przyspieszenie procesu reklamacji I informacje zwrotną odnośnie tzw. Uznania warunkowego rachunku. Numer reklamacji 007384/012020. Prosze potraktować sprawę pilnie, pomimo weekendu.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 1 z 13 (6 591 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Na podstawie reklamacji, którą dzisiaj złożyłaś, wyjaśnimy sprawę. W tym miejscu nie mam wglądu do danych w naszych systemach. Przekazałam natomiast Twoją prośbę do działu, który rozpatruje zgłoszenia reklamacyjne.

Możesz również napisać do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. Podejrzewam, że po zarejestrowaniu zgłoszenia dostałaś tam potwierdzenie jego przyjęcia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 13 (6 585 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Co mam zrobić aby otrzymać.to uznanie warunkowe? To jest sprawa wagi życia.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 3 z 13 (6 577 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

To, czy możemy rozpatrzeć zgłoszenie na podstawie uznania warunkowego zależy od kilku czynników, np. wysokość reklamowanej kwoty, rodzaj transakcji. Takie uznanie nie dzieje się również automatycznie. 


W tej sprawie możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy informację o Twojej reklamacji. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 13 (6 574 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

A kiedy będę mogła uzyskać informacje czy takie uznanie może być mi przyznane? Proszę spytać w dziale reklamacji. To dla mnie ważne.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 5 z 13 (6 562 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić. W sprawie szczegółów dotyczących tej reklamacji, proszę żebyś kontaktowała się na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. Chętnie odpowiemy także na Twoje pytania na infolinii. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 13 (6 525 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Dziś jest niedziela, kontakt ze wszystkimi jest utrudniony, mogę wiedzieć czy możecie Panie przekazać do odpowiednich działów prośbę o uznanie warunkowe I pilne potraktowanie sprawy?
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 7 z 13 (6 484 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Zrobiliśmy to już 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 13 (6 481 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Ale nie ma żadnej odpowiedzi, czat nie działa. Pasowałoby żebym wiedziała chociaż czy mogę się spodziewać tego uznania warunkowego. Czy dopiero jutro będę mogła pozyskać takie informacje?
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 9 z 13 (6 464 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

@mecmadrz w dni wolne nie mamy możliwości podjęcia decyzji oraz księgowania na rachunkach klientów. Na wiadomość musisz poczekać do jutra.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 13 (6 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro

...

20-04-2024
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy