Odpowiedz

Wpłatomat - awaria - pilne!!

Witam,

Jestem stosunkowo świeżą klientką ING, w dniu dzisiejszym dokonałam wpłaty BLIK, potwierdziłam ją na telefonie, po czym wpłatomat zjadł pieniądze I.. wyłączył się.. pojawił się za to komunikat o awarii modułu gotówkowego. Niżej dołączam zrzut ekranu, na telefonie zgodność Pinu, poprawny BLIK.. we wplatomacie zonk. Niestety, jako iż były to pieniądze przeznaczone na wypłaty dla pracowników, będę zmuszona zgłosić sprawę odpowiednim organom. Przeczytałam regulamin mówiący o warunkowy zwrocie, mnie nikt nie zaproponował go do tej pory.. Jestem zdruzgotana obsługą klienta i brakiem odpowiedzi. Prosze o przyspieszenie procesu reklamacji I informacje zwrotną odnośnie tzw. Uznania warunkowego rachunku. Numer reklamacji 007384/012020. Prosze potraktować sprawę pilnie, pomimo weekendu.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 1 z 13 (6 615 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Na podstawie reklamacji, którą dzisiaj złożyłaś, wyjaśnimy sprawę. W tym miejscu nie mam wglądu do danych w naszych systemach. Przekazałam natomiast Twoją prośbę do działu, który rozpatruje zgłoszenia reklamacyjne.

Możesz również napisać do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. Podejrzewam, że po zarejestrowaniu zgłoszenia dostałaś tam potwierdzenie jego przyjęcia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 13 (6 609 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Co mam zrobić aby otrzymać.to uznanie warunkowe? To jest sprawa wagi życia.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 3 z 13 (6 601 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

To, czy możemy rozpatrzeć zgłoszenie na podstawie uznania warunkowego zależy od kilku czynników, np. wysokość reklamowanej kwoty, rodzaj transakcji. Takie uznanie nie dzieje się również automatycznie. 


W tej sprawie możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy informację o Twojej reklamacji. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 13 (6 598 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

A kiedy będę mogła uzyskać informacje czy takie uznanie może być mi przyznane? Proszę spytać w dziale reklamacji. To dla mnie ważne.
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 5 z 13 (6 586 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić. W sprawie szczegółów dotyczących tej reklamacji, proszę żebyś kontaktowała się na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. Chętnie odpowiemy także na Twoje pytania na infolinii. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 13 (6 549 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Dziś jest niedziela, kontakt ze wszystkimi jest utrudniony, mogę wiedzieć czy możecie Panie przekazać do odpowiednich działów prośbę o uznanie warunkowe I pilne potraktowanie sprawy?
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 7 z 13 (6 508 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Zrobiliśmy to już 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 13 (6 505 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

Ale nie ma żadnej odpowiedzi, czat nie działa. Pasowałoby żebym wiedziała chociaż czy mogę się spodziewać tego uznania warunkowego. Czy dopiero jutro będę mogła pozyskać takie informacje?
Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 9 z 13 (6 488 wyświetleń)

Re: Wpłatomat - awaria - pilne!!

@mecmadrz w dni wolne nie mamy możliwości podjęcia decyzji oraz księgowania na rachunkach klientów. Na wiadomość musisz poczekać do jutra.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 13 (6 479 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy