29-03-2019 00:14
29-03-2019 08:08
Kartę możesz aktywować w Moje ING i w aplikacji mobilnej.
Po zalogowaniu do konta wybierz proszę zakładkę Moje finanse/Karty i płatności telefonem. Tam zobaczysz swoją kartę. W jej szczegółach znajdziesz opcję aktywacji karty, gdzie wprowadzisz swój PIN.
07-05-2020 00:57
07-05-2020 09:14
07-05-2020 23:40
Czy to nowa karta, którą otrzymałeś, ponieważ poprzednia straciła ważność? Czy może wysłaliśmy ją w miejsce zastrzeżonej karty?
23-09-2020 08:41
24-09-2020 09:07
Przez społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Tutaj nie mogę się odnieść do Twojego wpisu. Jeżeli jest to odnowiona karta (stara traci ważność), to aktywujesz ją w bankomacie lub w terminalu płatniczym używając dotychczasowego kodu PIN (ze starej karty). Wtedy stara karta przestaje działać. Jeżeli jest to nowa karta kredytowa, to powinnaś móc ją aktywować w bankowości internetowej, w bankomacie lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 02. Podczas weryfikacji na infolinii powinnaś mieć przy sobie kartę i swój dokument tożsamości. Weryfikację przeprowadzamy za pomocą kodu sms lub zadając kilka pytań na temat Twojej osoby, lub produktów w naszym banku.
03-04-2021 16:14
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024