28-03-2021 01:57 | Edytowano: 28-03-2021 03:07
29-03-2021 16:44
Czas rozpatrzenia reklamacji, który otrzymałaś to maksymalny termin. Staramy się wyjaśniać te zgłoszenie zdecydowanie szybciej. Urządzenia nie zwracają pieniędzy w trakcie kolejnej wpłaty lub wypłaty.
Rozumiem, że potrzebujesz pilnie tej gotówki. Wysłałam wiadomość z prośbą o przyśpieszenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu.
01-04-2021 14:59
410 zł wpłynęło dzisiaj na moje konto w banku ING. Dziękuję za skuteczne przyśpieszenie procesu reklamacji.
01-04-2021 15:18
@ElizaHazelKarat Cieszę się, że Twoja sprawa się wyjaśniła
Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.
W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in
... 05-02-2025Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?
Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały
... 04-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |