28-03-2021 01:57 | Edytowano: 28-03-2021 03:07
29-03-2021 16:44
Czas rozpatrzenia reklamacji, który otrzymałaś to maksymalny termin. Staramy się wyjaśniać te zgłoszenie zdecydowanie szybciej. Urządzenia nie zwracają pieniędzy w trakcie kolejnej wpłaty lub wypłaty.
Rozumiem, że potrzebujesz pilnie tej gotówki. Wysłałam wiadomość z prośbą o przyśpieszenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu.
01-04-2021 14:59
410 zł wpłynęło dzisiaj na moje konto w banku ING. Dziękuję za skuteczne przyśpieszenie procesu reklamacji.
01-04-2021 15:18
@ElizaHazelKarat Cieszę się, że Twoja sprawa się wyjaśniła
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |