Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

[ Edytowane ]
Numer zgłoszenia: 027376/032021

Wczoraj (2021-03-27, Sobota) między 11:30 a 12:00 wpłaciłam 410 zł do wpłatomatu w oddziale banku ING Bergamotki 1 w Warszawie metodą BLIK. Mam sceen kodu blik. Potwierdziłam wpłatę w aplikacji na telefonie: "You have confirmed your deposit, now finish in the CDM". Bankomat rozpoznał banknoty:
10 PLN * 7 = 70 PLN
20 PLN * 2 = 40 PLN
50 PLN * 2 = 100 PLN
200 PLN * 1 = 200 PLN
...i zawiesił się. Nie reagował na przycisk "dalej". Potem wyświetlił niebieski ekran: "TEMPORARY OUT OF SERVICE". Następnie: "Windows 7 Professional Shutting down...". Zrobiłam screeny i zdjęcia. Zadzwoniłam od razu na infolinię 801 222 222 i opisałam całą sytuację. Została złożona reklamacja o numerze 027376/032021.

Po 15:00 miałam przerwę w pracy więc ponownie wybrałam się do wpłatomatu na Bergamotki 1. Po awarii ani śladu. Działał. Jakiś klient zostawił w nim dowód swojej wpłaty.

Mam pytania:

Skoro maszyna działa po awarii tak szybko, dlaczego mam czekać maksymalnie do 15 Kwietnia na zaksięgowanie 410 zł które wpłaciłam? Mam do zrealizowania opłaty, które nie mogą czekać aż do 15go.

Dlaczego na infolinii zostałam poinformowana, że po złożeniu reklamacji mogę sobie iść - zamiast poczekać na uruchomienie się ponowne bankomatu? Co jeśli podczas mojej nieobecności bankomat uruchamiający się ponownie po awarii np. zwrócił moje pieniądze i kolejny klient korzystający z tego bankomatu ING je ukradł?

Jaką mam pewność, że ING zaksięguje moje 410 zł na koncie? Czytam tu historie innych, że dostawali od banku kwoty mniejsze niż wpłacili, musieli odwoływać się od decyzji banku ING, a nawet wchodzić na drogę sądową. Mam zdjęcie wpłatomatu na etapie rozpoznania banknotów. Nie mam potwierdzenia wpłaty.

Dlaczego ING nie ma serwisantów, którzy reagowaliby od razu na awarie bankomatów/wpłatomatów?
Odpowiedz
0 Lajków
ElizaHazelKarat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 250 wyświetleń)

Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

Czas rozpatrzenia reklamacji, który otrzymałaś to maksymalny termin. Staramy się wyjaśniać te zgłoszenie zdecydowanie szybciej. Urządzenia nie zwracają pieniędzy w trakcie kolejnej wpłaty lub wypłaty. 
Rozumiem, że potrzebujesz pilnie tej gotówki. Wysłałam wiadomość z prośbą o przyśpieszenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (4 141 wyświetleń)

Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

410 zł wpłynęło dzisiaj na moje konto w banku ING. Dziękuję za skuteczne przyśpieszenie procesu reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
ElizaHazelKarat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 053 wyświetleń)

Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

@ElizaHazelKarat Cieszę się, że Twoja sprawa się wyjaśniła Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 049 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy