Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

[ Edytowane ]
Numer zgłoszenia: 027376/032021

Wczoraj (2021-03-27, Sobota) między 11:30 a 12:00 wpłaciłam 410 zł do wpłatomatu w oddziale banku ING Bergamotki 1 w Warszawie metodą BLIK. Mam sceen kodu blik. Potwierdziłam wpłatę w aplikacji na telefonie: "You have confirmed your deposit, now finish in the CDM". Bankomat rozpoznał banknoty:
10 PLN * 7 = 70 PLN
20 PLN * 2 = 40 PLN
50 PLN * 2 = 100 PLN
200 PLN * 1 = 200 PLN
...i zawiesił się. Nie reagował na przycisk "dalej". Potem wyświetlił niebieski ekran: "TEMPORARY OUT OF SERVICE". Następnie: "Windows 7 Professional Shutting down...". Zrobiłam screeny i zdjęcia. Zadzwoniłam od razu na infolinię 801 222 222 i opisałam całą sytuację. Została złożona reklamacja o numerze 027376/032021.

Po 15:00 miałam przerwę w pracy więc ponownie wybrałam się do wpłatomatu na Bergamotki 1. Po awarii ani śladu. Działał. Jakiś klient zostawił w nim dowód swojej wpłaty.

Mam pytania:

Skoro maszyna działa po awarii tak szybko, dlaczego mam czekać maksymalnie do 15 Kwietnia na zaksięgowanie 410 zł które wpłaciłam? Mam do zrealizowania opłaty, które nie mogą czekać aż do 15go.

Dlaczego na infolinii zostałam poinformowana, że po złożeniu reklamacji mogę sobie iść - zamiast poczekać na uruchomienie się ponowne bankomatu? Co jeśli podczas mojej nieobecności bankomat uruchamiający się ponownie po awarii np. zwrócił moje pieniądze i kolejny klient korzystający z tego bankomatu ING je ukradł?

Jaką mam pewność, że ING zaksięguje moje 410 zł na koncie? Czytam tu historie innych, że dostawali od banku kwoty mniejsze niż wpłacili, musieli odwoływać się od decyzji banku ING, a nawet wchodzić na drogę sądową. Mam zdjęcie wpłatomatu na etapie rozpoznania banknotów. Nie mam potwierdzenia wpłaty.

Dlaczego ING nie ma serwisantów, którzy reagowaliby od razu na awarie bankomatów/wpłatomatów?
Odpowiedz
0 Lajków
ElizaHazelKarat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 575 wyświetleń)

Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

Czas rozpatrzenia reklamacji, który otrzymałaś to maksymalny termin. Staramy się wyjaśniać te zgłoszenie zdecydowanie szybciej. Urządzenia nie zwracają pieniędzy w trakcie kolejnej wpłaty lub wypłaty. 
Rozumiem, że potrzebujesz pilnie tej gotówki. Wysłałam wiadomość z prośbą o przyśpieszenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 466 wyświetleń)

Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

410 zł wpłynęło dzisiaj na moje konto w banku ING. Dziękuję za skuteczne przyśpieszenie procesu reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
ElizaHazelKarat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 378 wyświetleń)

Re: ING Bergamotki 1 - awaria bankomatu-wpłatomatu i brak pieniędzy na koncie

@ElizaHazelKarat Cieszę się, że Twoja sprawa się wyjaśniła Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 374 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czyli dobrze rozumiem? W końcu przyznaliście, że Wasz sposób wprowadzenia obsługi CarPlay jest obecnie całkowicie bezużyteczny?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy