28-03-2021 01:57 | Edytowano: 28-03-2021 03:07
29-03-2021 16:44
Czas rozpatrzenia reklamacji, który otrzymałaś to maksymalny termin. Staramy się wyjaśniać te zgłoszenie zdecydowanie szybciej. Urządzenia nie zwracają pieniędzy w trakcie kolejnej wpłaty lub wypłaty.
Rozumiem, że potrzebujesz pilnie tej gotówki. Wysłałam wiadomość z prośbą o przyśpieszenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu.
01-04-2021 14:59
410 zł wpłynęło dzisiaj na moje konto w banku ING. Dziękuję za skuteczne przyśpieszenie procesu reklamacji.
01-04-2021 15:18
@ElizaHazelKarat Cieszę się, że Twoja sprawa się wyjaśniła
Czy wiadomo chociaż czy bakowość internetowa dla małoletnich 6-13 lat zostanie wprowadzona w tym 2024 roku?
Pytam ponieważ ciężko mi dłuzej trzymać dziecko zacofanym i wymagać noszenia gotówki czy pla
... 02-07-2024Witam, niestety informacje, które podają eksperci ING nie są spójne w opisanym powyżej temacie. Czy jest zatem możliwość dotarcia do oficjalnej dokumentacji, która jednoznacznie odpowiada na pytanie?
... 02-07-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |