15-05-2020 18:23
15-05-2020 18:35
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Czy możesz mi podać numer swojego zgłoszenia? Zobaczę, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.
15-05-2020 19:52
15-05-2020 20:34
Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji.
12-09-2022 18:08
12-09-2022 18:16
Dobrze, że zgłosiłeś reklamację ponownie. Jeszcze raz zweryfikujemy wskazane urządzenie. Jeśli posiadasz numer nowego zgłoszenia również możesz nam go podesłać.
12-09-2022 18:30
12-09-2022 18:44
Przesłałam numer Twojego zgłoszenia do działu, który zajmuje się reklamacjami. Postaramy się skrócić czas, w którym otrzymasz odpowiedź. Nie każda nasza placówka ma obsługę kasową, dlatego też zachęcamy do wpłat w urządzeniach. Przykro mi, że napotkałeś na taki kłopot podczas takiej wpłaty.
12-09-2022 22:05
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |