15-05-2020 18:23
15-05-2020 18:35
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Czy możesz mi podać numer swojego zgłoszenia? Zobaczę, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.
15-05-2020 19:52
15-05-2020 20:34
Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji.
12-09-2022 18:08
12-09-2022 18:16
Dobrze, że zgłosiłeś reklamację ponownie. Jeszcze raz zweryfikujemy wskazane urządzenie. Jeśli posiadasz numer nowego zgłoszenia również możesz nam go podesłać.
12-09-2022 18:30
12-09-2022 18:44
Przesłałam numer Twojego zgłoszenia do działu, który zajmuje się reklamacjami. Postaramy się skrócić czas, w którym otrzymasz odpowiedź. Nie każda nasza placówka ma obsługę kasową, dlatego też zachęcamy do wpłat w urządzeniach. Przykro mi, że napotkałeś na taki kłopot podczas takiej wpłaty.
12-09-2022 22:05
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |