15-05-2020 18:23
15-05-2020 18:35
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Czy możesz mi podać numer swojego zgłoszenia? Zobaczę, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.
15-05-2020 19:52
15-05-2020 20:34
Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji.
12-09-2022 18:08
12-09-2022 18:16
Dobrze, że zgłosiłeś reklamację ponownie. Jeszcze raz zweryfikujemy wskazane urządzenie. Jeśli posiadasz numer nowego zgłoszenia również możesz nam go podesłać.
12-09-2022 18:30
12-09-2022 18:44
Przesłałam numer Twojego zgłoszenia do działu, który zajmuje się reklamacjami. Postaramy się skrócić czas, w którym otrzymasz odpowiedź. Nie każda nasza placówka ma obsługę kasową, dlatego też zachęcamy do wpłat w urządzeniach. Przykro mi, że napotkałeś na taki kłopot podczas takiej wpłaty.
12-09-2022 22:05
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |