- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat wciągnął pieniadze
27-04-2022 23:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do obsługi klienta powiedzieli mi ze mam złożyć reklamacje i rozpatrzą ja w ciągu 35 dni jak wybuchłego gniewem konsultant powiedział ,ze mam zgłosić to na drugi dzień bo infolinii dla przedsiębiorców jest dostępna do 18 i mam zadzwonic na drugi dzień Indie rozłączył . Potulny jak baranek zadzwoniłem kolejny raz przyjęli zgłoszenie . Jedynie co pozostało to nr zgłoszenia . Drodzy Państwo 16 tys późnym wieczorem wciągnął wpłatomat i nawet nie dostałem protokołu z przyjęcia reklamacji żebym mógł pokazać firma którym muszę opłacić faktury ze to się stało . Teraz hit oczywiście do dnia dzisiejszego cisza zero odzewu banku minęło 7 dni . Dziś poszedłem kolejny raz do wpłatomatu Ok 22 wpłacić 5 tys na kredyt w innym banku i….. wpłatomat wciągnął kolejny raz . Złożona reklamacja telefonicznie - procedura ta sama . Z racji ze mam firmowy telefon wszystkie rozmowy są nagrywane . Przed majówka idę z kamera gopro do banku w celu wyjaśnienia . Wszystkich poszkodowanych którzy maja podobny problem zapraszam do kontaktu ze mną . Mam nagrania rozmów z pracownikami - zróbmy film na yt , na Facebooku nagłośniony to jak bank szanuje klientów , jak podchodzi do problemu !!!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-04-2022 23:59
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-09-2022 18:41
Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość