Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dokonywałem wpłaty Ok 15-16 tys w wpłatomacie ing w placówce . Korzystam w wpłatomatow systematycznie . Przy użyciu blika włożyłem cześć pieniędzy do wpłatomatu - wpłatomat zabrał pieniądze i wyskoczył komunikat o zepsutej kieszeni . Podszedłem do drugiego wpłatomatu włożyłem resztę pieniędzy i historia się powtórzyła . Uwaga zero pokwitowania zero informacji co dalej nic !!!!!! Zadzwoniłem
Do obsługi klienta powiedzieli mi ze mam złożyć reklamacje i rozpatrzą ja w ciągu 35 dni jak wybuchłego gniewem konsultant powiedział ,ze mam zgłosić to na drugi dzień bo infolinii dla przedsiębiorców jest dostępna do 18 i mam zadzwonic na drugi dzień Indie rozłączył . Potulny jak baranek zadzwoniłem kolejny raz przyjęli zgłoszenie . Jedynie co pozostało to nr zgłoszenia . Drodzy Państwo 16 tys późnym wieczorem wciągnął wpłatomat i nawet nie dostałem protokołu z przyjęcia reklamacji żebym mógł pokazać firma którym muszę opłacić faktury ze to się stało . Teraz hit oczywiście do dnia dzisiejszego cisza zero odzewu banku minęło 7 dni . Dziś poszedłem kolejny raz do wpłatomatu Ok 22 wpłacić 5 tys na kredyt w innym banku i….. wpłatomat wciągnął kolejny raz . Złożona reklamacja telefonicznie - procedura ta sama . Z racji ze mam firmowy telefon wszystkie rozmowy są nagrywane . Przed majówka idę z kamera gopro do banku w celu wyjaśnienia . Wszystkich poszkodowanych którzy maja podobny problem zapraszam do kontaktu ze mną . Mam nagrania rozmów z pracownikami - zróbmy film na yt , na Facebooku nagłośniony to jak bank szanuje klientów , jak podchodzi do problemu !!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Norwoks0
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 511 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
143
34
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 506 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wakacje kredytowe harmonogram

Ta sama sytuacja jest u mnie. Rata wrześniowa jest w harmonogramie w sekcji "Zaplanowane". Dodatkowo w momencie składania wniosku przy zatwierdzeniu wniosku wywalił mi "błąd w pobraniu danych" czy coś...

17-08-2022
Harmonogram spłaty kredytu - po wakacjach kredytowych

Dzień Dobry,

 

W dniu wczorajszym minął termin spłaty zawieszonej raty - harmonogram został przeliczony okres kredytowania wydłużony, naliczone odsetki wyzerowane.

Jednak w harmonogramie spłaty stosunek

...

17-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy