27-04-2022 23:43
27-04-2022 23:59
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń
Dzień Dobry,
W dniu wczorajszym minął termin spłaty zawieszonej raty - harmonogram został przeliczony okres kredytowania wydłużony, naliczone odsetki wyzerowane.
Jednak w harmonogramie spłaty stosunek
... 17-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |