27-04-2022 23:43
27-04-2022 23:59
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń
13-09-2022 18:41
No dobra. Znalazłem sposób jak zrobić aby powiadomienie zniknęło.
Wystarczy wejść w ustawienia powiadomień w telefonie i wyłączyć na chwilę
aplikacji moje ing zgodę na powiadomienia.
Powiadomienie znik
... 06-12-2023Albo coś z Samsungiem nie tak i ich aktualizacjami bo z tego co kojarzę dwie aktualizację wstecz tego błędu nie miałem heh...
06-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |