Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dokonywałem wpłaty Ok 15-16 tys w wpłatomacie ing w placówce . Korzystam w wpłatomatow systematycznie . Przy użyciu blika włożyłem cześć pieniędzy do wpłatomatu - wpłatomat zabrał pieniądze i wyskoczył komunikat o zepsutej kieszeni . Podszedłem do drugiego wpłatomatu włożyłem resztę pieniędzy i historia się powtórzyła . Uwaga zero pokwitowania zero informacji co dalej nic !!!!!! Zadzwoniłem
Do obsługi klienta powiedzieli mi ze mam złożyć reklamacje i rozpatrzą ja w ciągu 35 dni jak wybuchłego gniewem konsultant powiedział ,ze mam zgłosić to na drugi dzień bo infolinii dla przedsiębiorców jest dostępna do 18 i mam zadzwonic na drugi dzień Indie rozłączył . Potulny jak baranek zadzwoniłem kolejny raz przyjęli zgłoszenie . Jedynie co pozostało to nr zgłoszenia . Drodzy Państwo 16 tys późnym wieczorem wciągnął wpłatomat i nawet nie dostałem protokołu z przyjęcia reklamacji żebym mógł pokazać firma którym muszę opłacić faktury ze to się stało . Teraz hit oczywiście do dnia dzisiejszego cisza zero odzewu banku minęło 7 dni . Dziś poszedłem kolejny raz do wpłatomatu Ok 22 wpłacić 5 tys na kredyt w innym banku i….. wpłatomat wciągnął kolejny raz . Złożona reklamacja telefonicznie - procedura ta sama . Z racji ze mam firmowy telefon wszystkie rozmowy są nagrywane . Przed majówka idę z kamera gopro do banku w celu wyjaśnienia . Wszystkich poszkodowanych którzy maja podobny problem zapraszam do kontaktu ze mną . Mam nagrania rozmów z pracownikami - zróbmy film na yt , na Facebooku nagłośniony to jak bank szanuje klientów , jak podchodzi do problemu !!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Norwoks0
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-04-2022
Wiadomość 1 z 3 (4 592 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
177
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 587 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Witam. Proszę napisać jak sprawa się skończyła. U mnie podobna sytuacja. Wplatomat wciągnął 10 tyś zł. Źle przeliczył kwotę parę razy i po anulowaniu już nie oddał całości. Pierwsza reklamacja została odrzucona. Pieniędzy nie ma w wplatomacie!!! Druga została złożona....narazie bank wie tyle że 10 tyś wyparowało. Mimo reklamacji jutro wybieram się na Policję bo sprawa śmierdzi strasznie dodatkowo lokalny " Głos Ziemi Cieszynskiej" Trzeba to nagłośnić bo widzę, że za dużo jest takich sytuacji a bank zostawia wszystkich że stresem o własne pieniądze... kpina z porządnych ludzi...proszę o odpowiedź czy odzyskał Pan pieniądze...
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 3 z 3 (2 980 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy