Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dokonywałem wpłaty Ok 15-16 tys w wpłatomacie ing w placówce . Korzystam w wpłatomatow systematycznie . Przy użyciu blika włożyłem cześć pieniędzy do wpłatomatu - wpłatomat zabrał pieniądze i wyskoczył komunikat o zepsutej kieszeni . Podszedłem do drugiego wpłatomatu włożyłem resztę pieniędzy i historia się powtórzyła . Uwaga zero pokwitowania zero informacji co dalej nic !!!!!! Zadzwoniłem
Do obsługi klienta powiedzieli mi ze mam złożyć reklamacje i rozpatrzą ja w ciągu 35 dni jak wybuchłego gniewem konsultant powiedział ,ze mam zgłosić to na drugi dzień bo infolinii dla przedsiębiorców jest dostępna do 18 i mam zadzwonic na drugi dzień Indie rozłączył . Potulny jak baranek zadzwoniłem kolejny raz przyjęli zgłoszenie . Jedynie co pozostało to nr zgłoszenia . Drodzy Państwo 16 tys późnym wieczorem wciągnął wpłatomat i nawet nie dostałem protokołu z przyjęcia reklamacji żebym mógł pokazać firma którym muszę opłacić faktury ze to się stało . Teraz hit oczywiście do dnia dzisiejszego cisza zero odzewu banku minęło 7 dni . Dziś poszedłem kolejny raz do wpłatomatu Ok 22 wpłacić 5 tys na kredyt w innym banku i….. wpłatomat wciągnął kolejny raz . Złożona reklamacja telefonicznie - procedura ta sama . Z racji ze mam firmowy telefon wszystkie rozmowy są nagrywane . Przed majówka idę z kamera gopro do banku w celu wyjaśnienia . Wszystkich poszkodowanych którzy maja podobny problem zapraszam do kontaktu ze mną . Mam nagrania rozmów z pracownikami - zróbmy film na yt , na Facebooku nagłośniony to jak bank szanuje klientów , jak podchodzi do problemu !!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Norwoks0
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-04-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 721 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
155
35
23-04-2018
Wiadomość 2 z 3 (2 716 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Witam. Proszę napisać jak sprawa się skończyła. U mnie podobna sytuacja. Wplatomat wciągnął 10 tyś zł. Źle przeliczył kwotę parę razy i po anulowaniu już nie oddał całości. Pierwsza reklamacja została odrzucona. Pieniędzy nie ma w wplatomacie!!! Druga została złożona....narazie bank wie tyle że 10 tyś wyparowało. Mimo reklamacji jutro wybieram się na Policję bo sprawa śmierdzi strasznie dodatkowo lokalny " Głos Ziemi Cieszynskiej" Trzeba to nagłośnić bo widzę, że za dużo jest takich sytuacji a bank zostawia wszystkich że stresem o własne pieniądze... kpina z porządnych ludzi...proszę o odpowiedź czy odzyskał Pan pieniądze...
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 3 z 3 (1 109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

30-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy