27-04-2022 23:43
27-04-2022 23:59
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
Proszę, podaj również dokładną lokalizację wpłatomatów. Wyślemy prośbę o sprawdzenie i serwis urządzeń
13-09-2022 18:41
Mam dokładnie tan sam problem.... po prostu cwaniactwo ze strony ING i tyle. Blokowanie środków klientów w bardzo sprytny sposób. Kusza klientów atrakcyjnym oprocentowaniem a później zonk... mamy Cię
... 21-03-2025Mam problem z otwarciem strony do zalogowania się do bankowości internetowej zarówno mojeing jak i ingbusiness z przeglądarki edge i chrome. Obie przeglądarki w najnowszej wersji. Sama strona ing się
... 21-03-2025W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.
20-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |