Odpowiedz

Wplatomat

Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020. Chodzi o bankomat w Tychach.

Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 1 z 5 (2 601 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia staramy się rozpatrywać jak najszybciej.

Dziękuję też za podanie numeru reklamacji - przekazałam sprawę do zespołu, który zajmuje się wpłatomatami.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
468
105
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (2 593 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Dziś mija dokładnie tydzień odkąd mieliśmy ta nieprzyjemna sytuację z bankiem.. I dalej zero odzewu.. 100 wiadomości, połączeń... I cały czas ta sama odpowiedź: " Oczywiście przekazujemy sprawę dalej jako pilna". Dodzwonilam się do działu reklamacji. Pani po zapytaniu o dane osobowe i uzyskaniu odpowiedzi, po prostu się rozlaczyla...! Po prostu brak słów, jak traktujecie swoich klientów! Sprawa dalej nierozwiązana i co najlepsze, nie zapowiada się, żeby została rozwiązana w najbliższym czasie.. Ręce opadają.. Na forum czytam, że u innych bank na rozpatrzenie sprawy ma 7 dni, a my dostaliśmy, aż 3 tygodnie. O co chodzi?
Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 3 z 5 (2 450 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Izadra290, dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Prosimy sprawdź je w Moim ING - Profil/Wiadomości.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
468
105
19-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (2 376 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Zgadzam się z Panią. Ja też czekałem ok 3 tygodni. Maszyna wzięła 10 tyś zł i bank wysłał odmowną decyzję bo nie ma nadwyzki w wplatomacie... masakra jakaś. Złożyłem druga reklamację ale poszedłem po rozum do głowy i zgłosiłem to na policję i została sprawa przyjęta jako przywlaszczenie. Ing działa bardzo opieszale. Nie wiadomo czy także niedbale. Ja jestem klientem już wiele lat i nigdy nie byłem w i nym banku ale po załatwieniu sprawy odrazu z żoną wszystkie konta zamykam. To jest kpina z ludzi żeby tyle czekać a w moim przypadku to już w ogóle katastrofa! Sprawa zgłoszona. Trzeba sobie radzić samemu bo bank ma nasze pieniądze gdzieś tak naprawdę. Podejście instrumentalne, o którym nie powinno być mowy. Proszę o odpowiedź czy Pani załatwiła swoją sprawę i jak się skończyła. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 5 z 5 (433 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu,

...

03-10-2022
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

02-10-2022
Re: Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu kredytów hipotecznych przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57. Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i sob

...

02-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy