Odpowiedz

Reklamacja wpłatomat

Witam, proszę o interwencję w sprawie mojej reklamacji o numerze 001458/072022.
Dotyczy ona wpłatomatu który zjadł mi 3 tys których bardzo potrzebuję, proszę o jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji bo chyba zawału dostanę z tego stresu i oczekiwania.
Odpowiedz
0 Lajków
Monika1717
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2022
Wiadomość 1 z 10 (1 301 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Postaramy się pomóc w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
300
58
18-01-2021
Wiadomość 2 z 10 (1 300 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Sprawdź proszę skrzynkę wiadomości w Moje ING czy masz jakiekolwiek dodatkowe informacje w swojej sprawie Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
300
58
18-01-2021
Wiadomość 3 z 10 (1 296 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Jest uznanie warunkowe , mam nadzieję że cała reklamacja zakończy się pozytywnie. Zastanawia mnie tylko dlaczego to tak długo trwa, wpłatomat powinien być już sprawdzony i sytuacja wyjaśniona. To jest ogromny stres nie widząc czy odzyska się swoje pieniądze.
To już nie pierwsza taka sytuacja z wplatomatem a przeglądając to forum widzę że bardzo dużo osób niestety ma taki sam problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Monika1717
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2022
Wiadomość 4 z 10 (1 288 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Przykro mi, że podczas wpłaty we wpłatomacie pojawił się kłopot.
W przypadku błędu technicznego i braku zaksięgowania wpłaty, musimy sprawdzić te urządzenie.
Wiąże się to ze sprawdzeniem wpłatomatu i przeliczeniem go. Nie zawsze możemy zrobić to od ręki Emotikon: Smutny
Z Twojej wiadomości wynika, że masz uznanie warunkowe na koncie. Trzymam kciuki, żeby sprawa zakończyła się jak najszybciej. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
485
110
04-09-2015
Wiadomość 5 z 10 (1 214 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Witam. U mnie sprawdzono urządzenie I nie wykryto nadwyzki i błędów a wplatomat ukradł 10 tyś. Reklamacja była negatywna. To gdzie są pieniądze? Chyba za wplatomat nie spadły.... drugi raz wpłacałem pieniądze w życiu do wplatomatu i taka sytuacja. Proszę odpowiedzieć czy udało się pani odzyskać pieniądze bo w moim przypadku bank odrzucił reklamację i przyjął nową ale i tak poszedłem z tym na policję i przyjęła zgłoszenie i zabezpieczyła monitoring... Jestem bez pieniędzy w kwocie 10 tyś od 3 tygodni i mam negatywną odpowiedź, przykro nam ,napisali... Uważam, że banki nie podchodzą skrupulatnie do takich sytuacji i zbyt długo rozwiązują problem. Akurat ing bo gdzie indziej jest inaczej...
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 6 z 10 (703 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Jak widzę odpowiedź Pani , że trzymam kciuki lub przykro nam to normalnie śmiać się chce. Ludzie tracą pieniądze, zostają bez środków i pewności, że odzyskają ciężko zarobiona, zoszczedzoną gotówkę a tu ktoś uspokaja w taki sposób. Farsa....W takich przypadkach odrazu powinno się działać I to powinien być bardzo priorytetowy ruch i konkretnie wykonany bo powierzamy pieniądze bankom i dajemy zaufanie a jeżeli banka czas i robi sobie tak jak w moim przypadku, że pismo sobie wysłał, że u nich jest ok i martw się pan gdzie są pieniądze to jest jakieś wielkie nieporozumienie... OGROMNY STRES ale bank tak naprawdę ma to gdzieś... a ty masz problem i zgłaszaj po 100 razy, na policję, infolinię i gdzie się da a pieniędzy nie ma .TO JEST PO PROSTU CHORE!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 7 z 10 (698 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Do każdej takiej sytuacji podchodzimy poważnie i skrupulatnie weryfikujemy wskazane urządzenie. Analiza takiej sytuacji trwa niejednokrotnie tyle ze względu na potrzebę kontaktu również z innymi dostawcami czy też zarządcami danych urządzeń. Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Jest ona dla nas bardzo ważna. Domyślamy się, że każda taka sytuacja jest niekomfortowa i wiąże się z ogromnym stresem. Zdajemy sobie sprawę, że chodzi tu o ciężko zarobione pieniądze, które klient oczekuje mieć na koncie najszybciej jak to jest możliwe. Każdorazowo staramy się, aby na takie zdarzenia odpowiadać przed upływem maksymalnego czasu jaki jest wskazany w reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
267
54
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (623 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Jakby sprawa miała poważny przebieg to załatwiacie ja maksymalnie do 3 dni...W moim przypadku 10 tyś wyparowało i musiałem z tym iść na Policję, na szczęście przyjęła sprawę... A bank uznał mnie po prostu za oszusta! Odpisał, że wplatomat się zgadza I temat skończony... Pani to nazywa profesjonalizmem i rzetelnością?! Ja w stresie już od 30 sierpnia nie mam 10 tyś i Pani napisze, że trzyma kciuki? To jakiś żart czy socjotechnika itp. Przekraczają granicę absurdu? Zacznijcie poważnie traktować klientów i ich ciężko zarobione pieniądze bo mi to na powagę nie wygląda. Pieniądze znikły, wplatomat wziął i ja- poszkodowany, jestem przez was uznany za oszusta....Gdyby tak nie było i bank by dbał o klienta to ja bym nie musiał po Policji łazić tylko bank by się tym zaopiekował bo to jego rola i jego wpłatomat spowodował problem. ŻENADA I AMATORSZCZYZNA!!!
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 9 z 10 (518 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Witam. Rozwiązanie mojej sprawy nastepujace: druga reklamacja nie uznana bo brak nadwyżki w wplatomacie. I teraz uwaga, sprawa przekazana Policji i zabezpieczony monitoring i odrazu dowód na to jak pięknie ING dba o nasze pieniądze i swoich klientów... Brak monitoringu w wplatomatach z których korzystałem. Pytanie DLACZEGO?! Policja ma dostęp tylko do monitoringu wewnątrz pomieszczenia bo innego nie było. To znaczy,że nie widać ile gotówki wpłacam a jaki plik gotówki wypłaca automat! Dwa: jeżeli komuś wydało więcej gotówki to jak to udowodnić skoro zasłonił wplatomat a w nim nie ma kamer?! Czy to jest profesjonalizm?! Czy to dbanie o klienta farsa z dużej litery?! ING się nie przejmuje naszymi pieniędzmi!!!
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 10 z 10 (393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu,

...

03-10-2022
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

02-10-2022
Re: Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu kredytów hipotecznych przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57. Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i sob

...

02-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy