Odpowiedz

Reklamacja wpłatomat

Witam, proszę o interwencję w sprawie mojej reklamacji o numerze 001458/072022.
Dotyczy ona wpłatomatu który zjadł mi 3 tys których bardzo potrzebuję, proszę o jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji bo chyba zawału dostanę z tego stresu i oczekiwania.
Odpowiedz
0 Lajków
Monika1717
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2022
Wiadomość 1 z 10 (4 496 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Postaramy się pomóc w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 10 (4 495 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Sprawdź proszę skrzynkę wiadomości w Moje ING czy masz jakiekolwiek dodatkowe informacje w swojej sprawie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 3 z 10 (4 491 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Jest uznanie warunkowe , mam nadzieję że cała reklamacja zakończy się pozytywnie. Zastanawia mnie tylko dlaczego to tak długo trwa, wpłatomat powinien być już sprawdzony i sytuacja wyjaśniona. To jest ogromny stres nie widząc czy odzyska się swoje pieniądze.
To już nie pierwsza taka sytuacja z wplatomatem a przeglądając to forum widzę że bardzo dużo osób niestety ma taki sam problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Monika1717
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-07-2022
Wiadomość 4 z 10 (4 483 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Przykro mi, że podczas wpłaty we wpłatomacie pojawił się kłopot.
W przypadku błędu technicznego i braku zaksięgowania wpłaty, musimy sprawdzić te urządzenie.
Wiąże się to ze sprawdzeniem wpłatomatu i przeliczeniem go. Nie zawsze możemy zrobić to od ręki Emotikon: Smutny
Z Twojej wiadomości wynika, że masz uznanie warunkowe na koncie. Trzymam kciuki, żeby sprawa zakończyła się jak najszybciej. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 5 z 10 (4 409 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Witam. U mnie sprawdzono urządzenie I nie wykryto nadwyzki i błędów a wplatomat ukradł 10 tyś. Reklamacja była negatywna. To gdzie są pieniądze? Chyba za wplatomat nie spadły.... drugi raz wpłacałem pieniądze w życiu do wplatomatu i taka sytuacja. Proszę odpowiedzieć czy udało się pani odzyskać pieniądze bo w moim przypadku bank odrzucił reklamację i przyjął nową ale i tak poszedłem z tym na policję i przyjęła zgłoszenie i zabezpieczyła monitoring... Jestem bez pieniędzy w kwocie 10 tyś od 3 tygodni i mam negatywną odpowiedź, przykro nam ,napisali... Uważam, że banki nie podchodzą skrupulatnie do takich sytuacji i zbyt długo rozwiązują problem. Akurat ing bo gdzie indziej jest inaczej...
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 6 z 10 (3 898 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Jak widzę odpowiedź Pani , że trzymam kciuki lub przykro nam to normalnie śmiać się chce. Ludzie tracą pieniądze, zostają bez środków i pewności, że odzyskają ciężko zarobiona, zoszczedzoną gotówkę a tu ktoś uspokaja w taki sposób. Farsa....W takich przypadkach odrazu powinno się działać I to powinien być bardzo priorytetowy ruch i konkretnie wykonany bo powierzamy pieniądze bankom i dajemy zaufanie a jeżeli banka czas i robi sobie tak jak w moim przypadku, że pismo sobie wysłał, że u nich jest ok i martw się pan gdzie są pieniądze to jest jakieś wielkie nieporozumienie... OGROMNY STRES ale bank tak naprawdę ma to gdzieś... a ty masz problem i zgłaszaj po 100 razy, na policję, infolinię i gdzie się da a pieniędzy nie ma .TO JEST PO PROSTU CHORE!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 7 z 10 (3 893 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Do każdej takiej sytuacji podchodzimy poważnie i skrupulatnie weryfikujemy wskazane urządzenie. Analiza takiej sytuacji trwa niejednokrotnie tyle ze względu na potrzebę kontaktu również z innymi dostawcami czy też zarządcami danych urządzeń. Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Jest ona dla nas bardzo ważna. Domyślamy się, że każda taka sytuacja jest niekomfortowa i wiąże się z ogromnym stresem. Zdajemy sobie sprawę, że chodzi tu o ciężko zarobione pieniądze, które klient oczekuje mieć na koncie najszybciej jak to jest możliwe. Każdorazowo staramy się, aby na takie zdarzenia odpowiadać przed upływem maksymalnego czasu jaki jest wskazany w reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
332
65
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (3 818 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Jakby sprawa miała poważny przebieg to załatwiacie ja maksymalnie do 3 dni...W moim przypadku 10 tyś wyparowało i musiałem z tym iść na Policję, na szczęście przyjęła sprawę... A bank uznał mnie po prostu za oszusta! Odpisał, że wplatomat się zgadza I temat skończony... Pani to nazywa profesjonalizmem i rzetelnością?! Ja w stresie już od 30 sierpnia nie mam 10 tyś i Pani napisze, że trzyma kciuki? To jakiś żart czy socjotechnika itp. Przekraczają granicę absurdu? Zacznijcie poważnie traktować klientów i ich ciężko zarobione pieniądze bo mi to na powagę nie wygląda. Pieniądze znikły, wplatomat wziął i ja- poszkodowany, jestem przez was uznany za oszusta....Gdyby tak nie było i bank by dbał o klienta to ja bym nie musiał po Policji łazić tylko bank by się tym zaopiekował bo to jego rola i jego wpłatomat spowodował problem. ŻENADA I AMATORSZCZYZNA!!!
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 9 z 10 (3 713 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

Witam. Rozwiązanie mojej sprawy nastepujace: druga reklamacja nie uznana bo brak nadwyżki w wplatomacie. I teraz uwaga, sprawa przekazana Policji i zabezpieczony monitoring i odrazu dowód na to jak pięknie ING dba o nasze pieniądze i swoich klientów... Brak monitoringu w wplatomatach z których korzystałem. Pytanie DLACZEGO?! Policja ma dostęp tylko do monitoringu wewnątrz pomieszczenia bo innego nie było. To znaczy,że nie widać ile gotówki wpłacam a jaki plik gotówki wypłaca automat! Dwa: jeżeli komuś wydało więcej gotówki to jak to udowodnić skoro zasłonił wplatomat a w nim nie ma kamer?! Czy to jest profesjonalizm?! Czy to dbanie o klienta farsa z dużej litery?! ING się nie przejmuje naszymi pieniędzmi!!!
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 10 z 10 (3 588 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy