05-07-2022 08:56
05-07-2022 08:59
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Postaramy się pomóc w tej sprawie ![]()
05-07-2022 09:30
Sprawdź proszę skrzynkę wiadomości w Moje ING czy masz jakiekolwiek dodatkowe informacje w swojej sprawie ![]()
05-07-2022 10:31
06-07-2022 10:59
Przykro mi, że podczas wpłaty we wpłatomacie pojawił się kłopot.
W przypadku błędu technicznego i braku zaksięgowania wpłaty, musimy sprawdzić te urządzenie.
Wiąże się to ze sprawdzeniem wpłatomatu i przeliczeniem go. Nie zawsze możemy zrobić to od ręki ![]()
Z Twojej wiadomości wynika, że masz uznanie warunkowe na koncie. Trzymam kciuki, żeby sprawa zakończyła się jak najszybciej.
15-09-2022 21:43
15-09-2022 21:52
16-09-2022 22:36
Do każdej takiej sytuacji podchodzimy poważnie i skrupulatnie weryfikujemy wskazane urządzenie. Analiza takiej sytuacji trwa niejednokrotnie tyle ze względu na potrzebę kontaktu również z innymi dostawcami czy też zarządcami danych urządzeń. Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Jest ona dla nas bardzo ważna. Domyślamy się, że każda taka sytuacja jest niekomfortowa i wiąże się z ogromnym stresem. Zdajemy sobie sprawę, że chodzi tu o ciężko zarobione pieniądze, które klient oczekuje mieć na koncie najszybciej jak to jest możliwe. Każdorazowo staramy się, aby na takie zdarzenia odpowiadać przed upływem maksymalnego czasu jaki jest wskazany w reklamacji.
19-09-2022 11:01
20-09-2022 20:36
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |