05-07-2022 08:56
05-07-2022 08:59
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Postaramy się pomóc w tej sprawie ![]()
05-07-2022 09:30
Sprawdź proszę skrzynkę wiadomości w Moje ING czy masz jakiekolwiek dodatkowe informacje w swojej sprawie ![]()
05-07-2022 10:31
06-07-2022 10:59
Przykro mi, że podczas wpłaty we wpłatomacie pojawił się kłopot.
W przypadku błędu technicznego i braku zaksięgowania wpłaty, musimy sprawdzić te urządzenie.
Wiąże się to ze sprawdzeniem wpłatomatu i przeliczeniem go. Nie zawsze możemy zrobić to od ręki ![]()
Z Twojej wiadomości wynika, że masz uznanie warunkowe na koncie. Trzymam kciuki, żeby sprawa zakończyła się jak najszybciej.
15-09-2022 21:43
15-09-2022 21:52
16-09-2022 22:36
Do każdej takiej sytuacji podchodzimy poważnie i skrupulatnie weryfikujemy wskazane urządzenie. Analiza takiej sytuacji trwa niejednokrotnie tyle ze względu na potrzebę kontaktu również z innymi dostawcami czy też zarządcami danych urządzeń. Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Jest ona dla nas bardzo ważna. Domyślamy się, że każda taka sytuacja jest niekomfortowa i wiąże się z ogromnym stresem. Zdajemy sobie sprawę, że chodzi tu o ciężko zarobione pieniądze, które klient oczekuje mieć na koncie najszybciej jak to jest możliwe. Każdorazowo staramy się, aby na takie zdarzenia odpowiadać przed upływem maksymalnego czasu jaki jest wskazany w reklamacji.
19-09-2022 11:01
20-09-2022 20:36
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |