Odpowiedz

Wplatomat

Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020. Chodzi o bankomat w Tychach.

Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 1 z 5 (5 299 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia staramy się rozpatrywać jak najszybciej.

Dziękuję też za podanie numeru reklamacji - przekazałam sprawę do zespołu, który zajmuje się wpłatomatami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (5 291 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Dziś mija dokładnie tydzień odkąd mieliśmy ta nieprzyjemna sytuację z bankiem.. I dalej zero odzewu.. 100 wiadomości, połączeń... I cały czas ta sama odpowiedź: " Oczywiście przekazujemy sprawę dalej jako pilna". Dodzwonilam się do działu reklamacji. Pani po zapytaniu o dane osobowe i uzyskaniu odpowiedzi, po prostu się rozlaczyla...! Po prostu brak słów, jak traktujecie swoich klientów! Sprawa dalej nierozwiązana i co najlepsze, nie zapowiada się, żeby została rozwiązana w najbliższym czasie.. Ręce opadają.. Na forum czytam, że u innych bank na rozpatrzenie sprawy ma 7 dni, a my dostaliśmy, aż 3 tygodnie. O co chodzi?
Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 3 z 5 (5 148 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Izadra290, dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Prosimy sprawdź je w Moim ING - Profil/Wiadomości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (5 074 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Zgadzam się z Panią. Ja też czekałem ok 3 tygodni. Maszyna wzięła 10 tyś zł i bank wysłał odmowną decyzję bo nie ma nadwyzki w wplatomacie... masakra jakaś. Złożyłem druga reklamację ale poszedłem po rozum do głowy i zgłosiłem to na policję i została sprawa przyjęta jako przywlaszczenie. Ing działa bardzo opieszale. Nie wiadomo czy także niedbale. Ja jestem klientem już wiele lat i nigdy nie byłem w i nym banku ale po załatwieniu sprawy odrazu z żoną wszystkie konta zamykam. To jest kpina z ludzi żeby tyle czekać a w moim przypadku to już w ogóle katastrofa! Sprawa zgłoszona. Trzeba sobie radzić samemu bo bank ma nasze pieniądze gdzieś tak naprawdę. Podejście instrumentalne, o którym nie powinno być mowy. Proszę o odpowiedź czy Pani załatwiła swoją sprawę i jak się skończyła. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 5 z 5 (3 131 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Ja tam migrowalem na mbank, na ing wyplata przychodzi i zostawiam tyle co na hipoteczny+rachunki i nic wiecej tu nie mam, reszta blikiem idzie na mbank. Nawet z karty zrezygnowalem, ten bank to porazk...

23-03-2025
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z

...

23-03-2025
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo

...

23-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy