Odpowiedz

Wplatomat połknął pieniądze

Witam
11.05 wplatomat połknął mi 9500 zl
Sprawa zgłoszona na infolinie i codziennie słyszę ze będzie warunkowe uznanie. Do dnia dzisiejszego nic takiego nie nastąpiło. 7 dni to termin ostateczny uznania reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
marcincs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-05-2020
Wiadomość 1 z 9 (5 269 wyświetleń)

Re: Wplatomat połknął pieniądze

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Czy możesz mi podać numer swojego zgłoszenia? Zobaczę, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 9 (5 265 wyświetleń)

Re: Wplatomat połknął pieniądze

Witam
006457/052020
Odpowiedz
0 Lajków
marcincs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-05-2020
Wiadomość 3 z 9 (5 257 wyświetleń)

Re: Wplatomat połknął pieniądze

Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 9 (5 248 wyświetleń)

Re.: Wplatomat połknął pieniądze

Mi wplatomat zabrał 10 tyś zł po anulowaniu kilku transakcji gdzie źle przeliczył pieniądze. Wpłacałem 19400 i zostałem z 9400 a 10 tyś połknąl. Najlepsze to ,że po niecałym miesiącu przyszła odpowiedź, że nie ma nadwyzki w wplatomacie i tyle. Reklamacja złożona drugi raz. To jest chore! Widać zostaje mi prasa, sądy i wynosić się z ing... bo jeżeli jeden raz nie doszukali się moich pieniędzy to czy druga reklamacja coś da? Jutro dzwonie do lokalnej prasy ,tak nie może być. 10 tyś zł to nie mala kwota i tyle czekania na własne pieniądze i jeszcze ten tekst ,że nie doszukano się błędu. Osiwieć idzie a jak tu po nocach spac?!
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 5 z 9 (3 852 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat połknął pieniądze

Dobrze, że zgłosiłeś reklamację ponownie. Jeszcze raz zweryfikujemy wskazane urządzenie. Jeśli posiadasz numer nowego zgłoszenia również możesz nam go podesłać. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 6 z 9 (3 846 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat połknął pieniądze

Nr reklamacji 009682/092022
Najgorsze, że sytuacja stała się 31 sierpnia i czekałem do dzisiaj na odpowiedź, która mnie dobiła, jak to możliwe?! To jeszcze trzeba czekać do 3 października na kolejną odpowiedź. To chore jest. Założyłem konto oszczędnościowe żeby wpłacić pieniądze a tu pieniędzy nie ma i jaka to oszczędność?! Teraz tylko kłopoty. Najśmieszniejsze, że w tym oddziale, pojechałem po paru dniach i nawet kasy nie ma i byłem namawiany żeby do wplatomatu wpłacić...
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 7 z 9 (3 839 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat połknął pieniądze

Przesłałam numer Twojego zgłoszenia do działu, który zajmuje się reklamacjami. Postaramy się skrócić czas, w którym otrzymasz odpowiedź. Nie każda nasza placówka ma obsługę kasową, dlatego też zachęcamy do wpłat w urządzeniach. Przykro mi, że napotkałeś na taki kłopot podczas takiej wpłaty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (3 836 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat połknął pieniądze

Problem polega na tym, że ING polikwidowało kasy w bankach. Jestem klientem ING kilkanaście jak nie kilkadziesiąt już lat i nigdy nie było problemów.... I dodam, że to była moja druga wpłata wplatomatem i już takie coś! I najgorsze , że pieniędzy NIE MA. Bank nie widzi problemu. Napisał sobie pismo, że nie ma różnicy w wpłatomacie, którą mi zabrało. To co, pieniądze znikły jakimś cudem?! To jest po prostu niemożliwe. Nawet Pani sobie nie zdaje sprawy ile ja się nastresuje z tego powodu... Po takim piśmie, które dostałem po stracie pieniędzy to żadne "przykro mi " napewno mnie nie uspokoi....
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 9 z 9 (3 814 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy