15-05-2020 18:23
15-05-2020 18:35
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Czy możesz mi podać numer swojego zgłoszenia? Zobaczę, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.
15-05-2020 19:52
15-05-2020 20:34
Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji.
12-09-2022 18:08
12-09-2022 18:16
Dobrze, że zgłosiłeś reklamację ponownie. Jeszcze raz zweryfikujemy wskazane urządzenie. Jeśli posiadasz numer nowego zgłoszenia również możesz nam go podesłać.
12-09-2022 18:30
12-09-2022 18:44
Przesłałam numer Twojego zgłoszenia do działu, który zajmuje się reklamacjami. Postaramy się skrócić czas, w którym otrzymasz odpowiedź. Nie każda nasza placówka ma obsługę kasową, dlatego też zachęcamy do wpłat w urządzeniach. Przykro mi, że napotkałeś na taki kłopot podczas takiej wpłaty.
12-09-2022 22:05
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |