28-06-2021 18:54
30-06-2021 18:42
Prośbę o jak najszybsze załatwienie Twojej sprawy skierowaliśmy do odpowiedniego zespołu. Mamy nadzieję, że uda się nią zająć jak najszybciej.
05-07-2021 08:18
@katiga Prosimy, napisz nam, czy otrzymałaś od nas dodatkowe informacje w tej sprawie lub udało nam się zamknąć Twoje zgłoszenie?
05-07-2021 10:36
05-07-2021 10:38
@katiga Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że teraz już będzie z górki
15-07-2021 04:28
15-07-2021 06:08
Super, dziękuję za wiadomość
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |