Odpowiedz

Wpłatomat

Witam

Dziś chciałam wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie ING, wpłatomat zakomunikował błąd urządzenia, zabrał pieniądzę i oddał tylko kartę, gotówka nie została zaksięgowana na rachunku. Sprawa zgłoszona w oddziale ING (w tym w którym znajdował się wpłatomat) dostałam informację o przyjęciu reklamacji pod numerem 025980/062021, czy jest szansa przyspieszyć termin realizacji zgłoszenia ponieważ szacowany czas 21 dni jest dla mnie dość długi.
Odpowiedz
0 Lajków
katiga
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
28-06-2021
Wiadomość 1 z 7 (3 871 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Prośbę o jak najszybsze załatwienie Twojej sprawy skierowaliśmy do odpowiedniego zespołu. Mamy nadzieję, że uda się nią zająć jak najszybciej. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (3 806 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

@katiga Prosimy, napisz nam, czy otrzymałaś od nas dodatkowe informacje w tej sprawie lub udało nam się zamknąć Twoje zgłoszenie? Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 3 z 7 (3 719 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

W dniu dzisiejszym otrzymałam uznanie warunkowe więc jest krok do przodu jednak sprawa jest jeszcze nie zamknięta.
Odpowiedz
0 Lajków
katiga
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
28-06-2021
Wiadomość 4 z 7 (3 709 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

@katiga Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że teraz już będzie z górki Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (3 708 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Sprawa rozwiązana. Reklamacja uznana.
Odpowiedz
0 Lajków
katiga
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
28-06-2021
Wiadomość 6 z 7 (3 516 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Super, dziękuję za wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (3 510 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy