28-06-2021 18:54
30-06-2021 18:42
Prośbę o jak najszybsze załatwienie Twojej sprawy skierowaliśmy do odpowiedniego zespołu. Mamy nadzieję, że uda się nią zająć jak najszybciej.
05-07-2021 08:18
@katiga Prosimy, napisz nam, czy otrzymałaś od nas dodatkowe informacje w tej sprawie lub udało nam się zamknąć Twoje zgłoszenie?
05-07-2021 10:36
05-07-2021 10:38
@katiga Dziękuję Ci za informację. Mam nadzieję, że teraz już będzie z górki
15-07-2021 04:28
15-07-2021 06:08
Super, dziękuję za wiadomość
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |