Odpowiedz

Wpłatomat

Dzień Dobry. W dniu 15.07.2021 w Szczecinie Pod czas wpłaty środków w Wpłatomacie ING wystąpiła awaria systemu, środki nie wpłynęły na moje konto. Zgłosiłam reklamacje jej numer 015392/072021
Proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamację.
Skoro to jest z Państwa winy, a nie ja mam czekać do 5.08.2021 nie wiadomo na co. Proszę mi zwrócić moje pieniądze, jak można szybciej.
Chora sprawa czekać 3 tygodni, powinniście jak najszybciej zwracać kasę, skoro nie kupiliście dobrych bankomatów.
Odpowiedz
0 Lajków
Kariera27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 3 (1 894 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

Wysłałam prośbę o jak najszybsze sprawdzenia urządzenia, w którym dokonywałaś wpłaty. Sprawdzimy, co będziemy mogli zrobić.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 886 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

U mnie dziś taka sama sytuacja... Nie wiem co się dzieje z tymi wpłatomatami ☹️ Też czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Lenapiccola
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-07-2021
Wiadomość 3 z 3 (1 829 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Trzymam za Was kciuki.

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Na szczęście nie, z innego banku mamy już dawno odpowiedź, ale różnica w racie jest dość znacząca :/ dlatego się jeszcze łudzimy

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy