Odpowiedz

Wpłatomat

Dzień Dobry. W dniu 15.07.2021 w Szczecinie Pod czas wpłaty środków w Wpłatomacie ING wystąpiła awaria systemu, środki nie wpłynęły na moje konto. Zgłosiłam reklamacje jej numer 015392/072021
Proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamację.
Skoro to jest z Państwa winy, a nie ja mam czekać do 5.08.2021 nie wiadomo na co. Proszę mi zwrócić moje pieniądze, jak można szybciej.
Chora sprawa czekać 3 tygodni, powinniście jak najszybciej zwracać kasę, skoro nie kupiliście dobrych bankomatów.
Odpowiedz
0 Lajków
Kariera27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 3 (262 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

Wysłałam prośbę o jak najszybsze sprawdzenia urządzenia, w którym dokonywałaś wpłaty. Sprawdzimy, co będziemy mogli zrobić.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
105
23
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (254 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

U mnie dziś taka sama sytuacja... Nie wiem co się dzieje z tymi wpłatomatami ☹️ Też czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Lenapiccola
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-07-2021
Wiadomość 3 z 3 (197 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Operat szacunkowy

Ehhh z uwagi na zalecania żony która wybrała ING jako bank mogący zaoferować najlepszą oferte kredytową postanowiłem zostać w banku jednak tylko i wyłącznie dzięki żonie... Gdyby nie ona nie siedział ...

04-08-2021
Re.: Czas między BIK a wynikiem wstępnej analizy

Myśmy mieli od razu, w senie tego samego dnia, ale to było kilka miesięcy temu. Samo sprawdzanie oznacza, że juz ktoś w końcu spojrzał na Twoje dokumenty Emotikon: Szczęśliwy

04-08-2021
Re: sms z banku

Rozumiem, dziękuję za informację.

04-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy