Odpowiedz

Wpłatomat

Dzień Dobry. W dniu 15.07.2021 w Szczecinie Pod czas wpłaty środków w Wpłatomacie ING wystąpiła awaria systemu, środki nie wpłynęły na moje konto. Zgłosiłam reklamacje jej numer 015392/072021
Proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamację.
Skoro to jest z Państwa winy, a nie ja mam czekać do 5.08.2021 nie wiadomo na co. Proszę mi zwrócić moje pieniądze, jak można szybciej.
Chora sprawa czekać 3 tygodni, powinniście jak najszybciej zwracać kasę, skoro nie kupiliście dobrych bankomatów.
Odpowiedz
0 Lajków
Kariera27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 254 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

Wysłałam prośbę o jak najszybsze sprawdzenia urządzenia, w którym dokonywałaś wpłaty. Sprawdzimy, co będziemy mogli zrobić.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 246 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

U mnie dziś taka sama sytuacja... Nie wiem co się dzieje z tymi wpłatomatami ☹️ Też czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Lenapiccola
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-07-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 189 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy