Odpowiedz

Wpłatomat

Dzień Dobry. W dniu 15.07.2021 w Szczecinie Pod czas wpłaty środków w Wpłatomacie ING wystąpiła awaria systemu, środki nie wpłynęły na moje konto. Zgłosiłam reklamacje jej numer 015392/072021
Proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamację.
Skoro to jest z Państwa winy, a nie ja mam czekać do 5.08.2021 nie wiadomo na co. Proszę mi zwrócić moje pieniądze, jak można szybciej.
Chora sprawa czekać 3 tygodni, powinniście jak najszybciej zwracać kasę, skoro nie kupiliście dobrych bankomatów.
Odpowiedz
0 Lajków
Kariera27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 986 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

Wysłałam prośbę o jak najszybsze sprawdzenia urządzenia, w którym dokonywałaś wpłaty. Sprawdzimy, co będziemy mogli zrobić.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 978 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

U mnie dziś taka sama sytuacja... Nie wiem co się dzieje z tymi wpłatomatami ☹️ Też czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Lenapiccola
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-07-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 921 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy