Odpowiedz

Wpłatomat

Dzień Dobry. W dniu 15.07.2021 w Szczecinie Pod czas wpłaty środków w Wpłatomacie ING wystąpiła awaria systemu, środki nie wpłynęły na moje konto. Zgłosiłam reklamacje jej numer 015392/072021
Proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamację.
Skoro to jest z Państwa winy, a nie ja mam czekać do 5.08.2021 nie wiadomo na co. Proszę mi zwrócić moje pieniądze, jak można szybciej.
Chora sprawa czekać 3 tygodni, powinniście jak najszybciej zwracać kasę, skoro nie kupiliście dobrych bankomatów.
Odpowiedz
0 Lajków
Kariera27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 223 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

Wysłałam prośbę o jak najszybsze sprawdzenia urządzenia, w którym dokonywałaś wpłaty. Sprawdzimy, co będziemy mogli zrobić.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 215 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

U mnie dziś taka sama sytuacja... Nie wiem co się dzieje z tymi wpłatomatami ☹️ Też czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Lenapiccola
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-07-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 158 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy