Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Witam,
Tydzień temu wpłaciłam do wpłatomatu gotówkę- 3270 zł.
W momencie wpłacania urządzenie zepsuło się. Natychmiast zadzwoniłam do obsługi klienta , zgłaszając reklamację . Podczas rozmowy kilkukrotnie informowałam, że na pewno wplacalam taka gotówkę i na pewno były tam banknoty 20zl i 50 zł. Po tygodniu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji dostałam odpowiedź pozytywną. Z racji awarii systemu ING ( w dniu 09.10.2017) wiadomość dot. reklamacji przeczytalam wieczorem. I tu dostałam szoku. ING poinformowało mnie,że zwrócić moją mi tylko 2300zł!!!! Ponieważ taka wpłata widnieje w dzienniku wpłat! Ja się pytam jak ????!!!! Gdzie jest te 970 zł? Bo skoro w wiadomości potwierdzacie że pieniądze zablokowały się w kasetce, to musiała się zablokować cała kwota. Po drugie jak pracownik który sprawdza urządzenie przeoczyl nadwyżkę 970 zł!???
Ja oczywiście musiałam ponownie złożyć reklamację i pozostaje mi znowu czekać do 16.10 na rozwiązanie sprawy. NIKOGO W BANKU NIE INTERESUJE FAKT,ŻE DO 13.10 MAM ZAPŁACIC UBEZPIECZENIE SAMOCHODU -PO TO TEŻ WPŁACAŁAM GOTÓWKĘ.
Odpowiedz
0 Lajków
Nicoleta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
10-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (6 463 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Przykro mi z powodu opisanej sytuacji. Wskazany termin jest maksymalnym, w jakim rozpatrzymy złożoną reklamację. 

Przez forum nie możemy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Informacje te możesz sprawdzić telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 435 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Nieprzyjemna sytuacja.

Nie pierwsze to zgłoszenie. Mam wrażenie, że poza pisaniem o terminie odpowiedzi na reklamację nic nie dzieje się w przypadku tych incydentów.

Myślę, że w wielu przypadkach nie doszłoby do incydentu gdyby informowano o wsuwaniu do kasetki ograniczonej ilości pieniędzy. 

Mało kto stosuje tą zasadę, ale lepiej "dołożyć" niż naraz włożyć całą kwotę w dodatku w banknotach o różnych nominałach.

 

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 353 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020.
Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 4 z 5 (2 821 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Izadra290, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę jednak o zachowanie ciągłości rozmowy w jednym wątku. Na Twój wpis odpowiedzieliśmy już tutaj.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 800 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy