10-10-2017 14:28
11-10-2017 14:28
Przykro mi z powodu opisanej sytuacji. Wskazany termin jest maksymalnym, w jakim rozpatrzymy złożoną reklamację.
Przez forum nie możemy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Informacje te możesz sprawdzić telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00).
13-10-2017 13:53
Nieprzyjemna sytuacja.
Nie pierwsze to zgłoszenie. Mam wrażenie, że poza pisaniem o terminie odpowiedzi na reklamację nic nie dzieje się w przypadku tych incydentów.
Myślę, że w wielu przypadkach nie doszłoby do incydentu gdyby informowano o wsuwaniu do kasetki ograniczonej ilości pieniędzy.
Mało kto stosuje tą zasadę, ale lepiej "dołożyć" niż naraz włożyć całą kwotę w dodatku w banknotach o różnych nominałach.
25-06-2020 14:41
25-06-2020 15:25
Kilka faktów
- Zlozylem wniosek kredytowy w ing.
- Sprzedajcy splacil hipoteke w ing miesiac temu. Nadal nie dostal papierow potwierdzajacych splate.
- Ing chce ode mnie dokumenty do wniosku kredytowego
... 01-12-2023Nawet dostarczenie na czas i potwierszenie tego faktu przez bank nie uchroni przed zablokowaniem lub ograniczeniem usług.
Ten bank, który kiedyś cieszył się opinią solidnego, zatrudnia coraz gorszych
... 01-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |