Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Witam,
Tydzień temu wpłaciłam do wpłatomatu gotówkę- 3270 zł.
W momencie wpłacania urządzenie zepsuło się. Natychmiast zadzwoniłam do obsługi klienta , zgłaszając reklamację . Podczas rozmowy kilkukrotnie informowałam, że na pewno wplacalam taka gotówkę i na pewno były tam banknoty 20zl i 50 zł. Po tygodniu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji dostałam odpowiedź pozytywną. Z racji awarii systemu ING ( w dniu 09.10.2017) wiadomość dot. reklamacji przeczytalam wieczorem. I tu dostałam szoku. ING poinformowało mnie,że zwrócić moją mi tylko 2300zł!!!! Ponieważ taka wpłata widnieje w dzienniku wpłat! Ja się pytam jak ????!!!! Gdzie jest te 970 zł? Bo skoro w wiadomości potwierdzacie że pieniądze zablokowały się w kasetce, to musiała się zablokować cała kwota. Po drugie jak pracownik który sprawdza urządzenie przeoczyl nadwyżkę 970 zł!???
Ja oczywiście musiałam ponownie złożyć reklamację i pozostaje mi znowu czekać do 16.10 na rozwiązanie sprawy. NIKOGO W BANKU NIE INTERESUJE FAKT,ŻE DO 13.10 MAM ZAPŁACIC UBEZPIECZENIE SAMOCHODU -PO TO TEŻ WPŁACAŁAM GOTÓWKĘ.
Odpowiedz
0 Lajków
Nicoleta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
10-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (7 081 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Przykro mi z powodu opisanej sytuacji. Wskazany termin jest maksymalnym, w jakim rozpatrzymy złożoną reklamację. 

Przez forum nie możemy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Informacje te możesz sprawdzić telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (7 053 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Nieprzyjemna sytuacja.

Nie pierwsze to zgłoszenie. Mam wrażenie, że poza pisaniem o terminie odpowiedzi na reklamację nic nie dzieje się w przypadku tych incydentów.

Myślę, że w wielu przypadkach nie doszłoby do incydentu gdyby informowano o wsuwaniu do kasetki ograniczonej ilości pieniędzy. 

Mało kto stosuje tą zasadę, ale lepiej "dołożyć" niż naraz włożyć całą kwotę w dodatku w banknotach o różnych nominałach.

 

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 971 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020.
Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 4 z 5 (3 439 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Izadra290, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę jednak o zachowanie ciągłości rozmowy w jednym wątku. Na Twój wpis odpowiedzieliśmy już tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (3 418 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy