25-06-2020 14:56
Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020. Chodzi o bankomat w Tychach.
25-06-2020 15:24
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Zgłoszenia staramy się rozpatrywać jak najszybciej.
Dziękuję też za podanie numeru reklamacji - przekazałam sprawę do zespołu, który zajmuje się wpłatomatami.
30-06-2020 20:58
03-07-2020 07:20
Izadra290, dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Prosimy sprawdź je w Moim ING - Profil/Wiadomości.
15-09-2022 10:58
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |