10-10-2017 14:28
11-10-2017 14:28
Przykro mi z powodu opisanej sytuacji. Wskazany termin jest maksymalnym, w jakim rozpatrzymy złożoną reklamację.
Przez forum nie możemy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Informacje te możesz sprawdzić telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00).
13-10-2017 13:53
Nieprzyjemna sytuacja.
Nie pierwsze to zgłoszenie. Mam wrażenie, że poza pisaniem o terminie odpowiedzi na reklamację nic nie dzieje się w przypadku tych incydentów.
Myślę, że w wielu przypadkach nie doszłoby do incydentu gdyby informowano o wsuwaniu do kasetki ograniczonej ilości pieniędzy.
Mało kto stosuje tą zasadę, ale lepiej "dołożyć" niż naraz włożyć całą kwotę w dodatku w banknotach o różnych nominałach.
25-06-2020 14:41
25-06-2020 15:25
Izadra290, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę jednak o zachowanie ciągłości rozmowy w jednym wątku. Na Twój wpis odpowiedzieliśmy już tutaj.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |