28-11-2018 14:56
29-11-2018 10:00
Izaszu3112 mam sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Zajrzyj proszę do wiadomości w Moim ING, powinnaś znaleźć tam więcej informacji.
04-12-2018 12:29
Ja mam podobnie, w piątek 30 XI bankomat przy Szewskiej we Wrocławiu zdeponował lecz nie wydal potwierdzenia wpłaty na 5000 zł. To spora kwota i nadwyżka którą nie jest trudno zauważyć!!!
Poza potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia i rozmowy na chacie z doradcą nadal nic nie wiem czy chociażby serwis zajął się wpłatomatem.
7 dni to dosyć długo na odpowiedź, zważywszy na miesiąc jaki mamy.
Pozostałem bez środków do życia i opłat...
To duży oddział i nie rozumiem jak długo może trwać rozpatrzenie tej sprawy. Zważywszy na to, że w czwartek 29.11 była globalna awaria, trudno aby nosić taką gotówkę ze sobą i od razu 30.11 udałem się do oddziału.
04-12-2018 12:39
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas w jakim rozpatrujemy zgłoszenia dotyczące naszego wpłatomatu. Proszę podaj numer Twojego zgłoszenia, postaramy się wyjaśnić tę sprawę tak szybko jak będzie to możliwe.
04-12-2018 12:56
Będę wdzięczny.
Proszę: 015177/112018.
Z góry dziękuję!
Maciej
04-12-2018 15:14
matthiasek88, otrzymaliśmy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Proszę sprawdź folder Wiadomości w Moim ING - znajdziesz tam więcej szczegółów.
04-12-2018 16:44
04-12-2018 16:58
Miło nam to czytać Pozdrawiamy!
05-12-2018 07:35 | Edytowano: 05-12-2018 07:36
Naprawdę - jestem pod wielkim wrażeniem, trybu, szybkości i sposobu załatwienia sprawy.
Proszę to pokazać swoim przełożonym.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i czekam na ostateczne wyjaśnienie zgłoszenia.
Maciej
12-12-2018 10:43
Dzień Dobry,
Niestety to samo spotkało mnie w piątek 07.12.2018 o 18:20 w oddziale w Pruszkowie na ul. Ołówkowej 1. Wpłatomat wziął 5000 zł, po czym wyświetlił informację, że awaria. Pieniędzy nie zwrócił, kartę wypluł. Reklamacje od razu złożyłem telefonicznie jednak mamy grudzień, za pasem święta i jestem bez pieniędzy. 7 dni na przeliczenie pieniędzy we wpłatomacie i porównanie z księgowaniem to trochę długo, a ja nie mogę dysonować moimi pieniędzmi z powodu Państwa awarii.
nr sprawy 004969/122018
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |