Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

010889/112018
Odpowiedz
0 Lajków
Izaszu3112
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-11-2018
Wiadomość 81 z 125 (10 540 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Izaszu3112 mam sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Zajrzyj proszę do wiadomości w Moim ING, powinnaś znaleźć tam więcej informacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 82 z 125 (10 517 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Ja mam podobnie, w piątek 30 XI bankomat przy Szewskiej we Wrocławiu zdeponował lecz nie wydal potwierdzenia wpłaty na 5000 zł. To spora kwota i nadwyżka którą nie jest trudno zauważyć!!!

 

Poza potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia i rozmowy na chacie z doradcą nadal nic nie wiem czy chociażby serwis zajął się wpłatomatem. 

7 dni to dosyć długo na odpowiedź, zważywszy na miesiąc jaki mamy.

Pozostałem bez środków do życia i opłat...

To duży oddział i nie rozumiem jak długo może trwać rozpatrzenie tej sprawy. Zważywszy na to, że w czwartek 29.11 była globalna awaria, trudno aby nosić taką gotówkę ze sobą i od razu 30.11 udałem się do oddziału.

Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 83 z 125 (10 439 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas w jakim rozpatrujemy zgłoszenia dotyczące naszego wpłatomatu. Proszę podaj numer Twojego zgłoszenia, postaramy się wyjaśnić tę sprawę tak szybko jak będzie to możliwe. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 84 z 125 (10 437 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Będę wdzięczny.

Proszę: 015177/112018.

Z góry dziękuję!

Maciej

Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 85 z 125 (10 434 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

matthiasek88, otrzymaliśmy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Proszę sprawdź folder Wiadomości w Moim ING - znajdziesz tam więcej szczegółów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 86 z 125 (10 401 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Serdecznie dziękuję!
Stanęliście na wysokości zadania.
Chciałbym podziękować Pani Karolinie oraz osobie, która do mnie telefonowała z centrali! Znaleziono super rozwiązanie!
Pozdrawiam!
Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 87 z 125 (10 387 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Miło nam to czytać Emotikon: Szczęśliwy Pozdrawiamy!



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 88 z 125 (10 385 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Naprawdę - jestem pod wielkim wrażeniem, trybu, szybkości i sposobu załatwienia sprawy.
Proszę to pokazać swoim przełożonym.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i czekam na ostateczne wyjaśnienie zgłoszenia.
Emotikon: Szczęśliwy
Maciej

matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 89 z 125 (10 327 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dzień Dobry,

 

Niestety to samo spotkało mnie w piątek 07.12.2018 o 18:20 w oddziale w Pruszkowie na ul. Ołówkowej 1. Wpłatomat wziął 5000 zł, po czym wyświetlił informację, że awaria. Pieniędzy nie zwrócił, kartę wypluł. Reklamacje od razu złożyłem telefonicznie jednak mamy grudzień, za pasem święta i jestem bez pieniędzy. 7 dni na przeliczenie pieniędzy we wpłatomacie i porównanie z księgowaniem to trochę długo, a ja nie mogę dysonować moimi pieniędzmi z powodu Państwa awarii. 

 

nr sprawy 004969/122018

Odpowiedz
0 Lajków
seboxtc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-12-2018
Wiadomość 90 z 125 (10 047 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy