Naprawdę - jestem pod wielkim wrażeniem, trybu, szybkości i sposobu załatwienia sprawy. Proszę to pokazać swoim przełożonym. Jeszcze raz serdecznie dziękuję i czekam na ostateczne wyjaśnienie zgłoszenia.
Serdecznie dziękuję! Stanęliście na wysokości zadania. Chciałbym podziękować Pani Karolinie oraz osobie, która do mnie telefonowała z centrali! Znaleziono super rozwiązanie! Pozdrawiam!
Ja mam podobnie, w piątek 30 XI bankomat przy Szewskiej we Wrocławiu zdeponował lecz nie wydal potwierdzenia wpłaty na 5000 zł. To spora kwota i nadwyżka którą nie jest trudno zauważyć!!!
Poza potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia i rozmowy na chacie z doradcą nadal nic nie wiem czy chociażby serwis zajął się wpłatomatem.
7 dni to dosyć długo na odpowiedź, zważywszy na miesiąc jaki mamy.